Virus op pc: MS Antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielzjuur

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2008
Beste allemaal,

Ik heb heb een virus binnengehaald die zich voordat als een antivirus programma. Namelijk MS Antivirus. Ik kan niet meer bij program files komen en het programma staat ook niet in de lijst software van het configuratiescherm.

Wie kan mij helpen dit virus van mijn pc te verwijderen??

Alvast bedankt,

Niels

raar, ik heb niet zoveel verstand van maar ik heb vernomen dat op www.nucia.nl heel erg veel mensen van zulke problemen af kunnen komen, daarom raad ik aan om even link 1 te bekijken, iets met mbam. Als dit niet mocht baten kan je de 2e link aanklikken en even zoeken naar het kopje hijack.

Ik heb niet zo'n rode achtergrond waar op staat privacy in danger ofso. Ik heb op het moment een fel blauwe achtergrond met een foutmelding in het midden die niet weggaat.
Het is een foutmelding van MSA (het virus dus) en geeft een foutmelding van onbekende naam ik kan op OK drukken maar het komt telkens weer terug, gewoon op het kruisje kan ook niet..het komt telkens terug. Ik ben nu met die eerste link bezig..dat malwarebytes. Hij is nu aan het scannen. Af en toe geeft mijn antivirusprogramma (mcAfee) aan dat hij weer een trojan horse heeft verwijderd.

Jongens,

Hartstikke bedankt voor jullie hulp!
Ik heb met Malwarebytes' Anti-Malware gescant volgens die eerste link. Alles is eraf. Foutmelding is weg, ik kan overal weer bij..en de achtergrond gewoon weer even veranderd.

Bedankt!

Die eerste link die ik had gebruikt van jou..dat malwarebytes programma had 73 geïnfecteerde bestanden gevonden. Allemaal van dat virus. De laatste link die je net stuurde heeft er nog 2 uitgehaald. Ik ben blij dat ik er nu vanaf ben. Hoelanger de pc bleef draaien hoe gekker die ging doen.

ik heb dit virus ook !! alleen die achtergrond heb ik niet gekregen?
Hoe ben je er nu precies vanaf gekomen?? na malware te hebben gerunned kwam alles na herstarten gewoon weer terug :O me pc flipt helemaal

Ik heb precies gedaan wat er staat. Na dat programma Malwarebytes was ik overal vanaf...

Ja, het is echt heel vervelend.. ik zou ook niet anders weten hoe je het eraf moet krijgen. In ieder geval succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan