Virus op PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sar00072

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mei 2007
Berichten
4
Sinds een aantal weken voor het eerst last van een virus!
Er verschijnen allerlei meldingen in beeld en de nodige WWW pagina's worden ongevraagd opgestart!
Ik heb via HijackThis een logfile gemaakt.
Wie kan mij helpen/adviseren?
Bedankt voor jullie reacties.
Kees.
 

Bijlagen

  • hijackthis.txt
    11,6 KB · Weergaven: 20
Heb je wel een goede virusscan en wat virus heb je dan.
 
Om te beginnen: welkom op Helpmij!

Hijackthis-logs worden niet behandeld op Helpmij. Maar de klachten die je beschrijft doen mij eerder denken aan adware dan aan een virus.
Ik heb uit een ander topic één reply losgemaakt. Ik adviseer je vanaf punt 1. uit te voeren wat daar staat.
Het is een compleet schoonmaakprogramma. Als je dat hebt uitgevoerd, meldt hier dan wat het resultaat is.
Eventueel kun je dan verder geholpen worden.

Het schoonmaakplan.
 
Virus op PC?!?!?!?

humpe,

Bedankt voor je reactie. Zie reactie van Boeing_737. Het is inderdaad hoogstwaarschijnlijk een adware probleem! Overigens heb ik McAfee versie 10.0, Engine versie 5100 als virusscan. Ik draai elke vrijdag een volledige scan. Verder draai ik elke vrijdag Windows Defender en Ad-Aware Plus, beide volledig.

Groet,

Kees.
 
Boeing_737, Bedankt voor je leuke reactie.

Een geweldige site :thumb: . Hoop mijn probleem via dit forum op te kunnen lossen. Zal het aangeboden schoonmaakplan uitvoeren en resultaten zo spoedig mogelijk vermelden.

Groet,

Kees.
 
Virus op PC

Schoonmaakplan uitgevoerd. Ging probleemloos. Echter het probleem is (nog) niet opgelost! Ik krijg nu steeds de melding van McAfee dat Vundo.dll is verwijderd, een virus dus:eek: . Nog geen tijd gehad om hier verder iets aan te doen. Volgens mij staat er iets over op jullie website. Wellicht kunnen jullie mij direct van advies voorzien.
Bedankt voor een eventuele reactie.

Groet, Kees.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan