Virus opgelopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Huub22

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2007
Beste,

ik heb vermoedelijk een virus opgelopen op een pc; opstarten gaat goed, maar zo gauw als ik een icoon aanklik komt het scherm "openen met" te voorschijn. Ik heb AVG 2011 en PC tools erop staan, maar deze krijg ik ook niet meer geopend. Ook super anti spyware free edition, maar ook deze krijg ik niet meer geopend. Kom wel nog in verkenner. Internet gaat ook niet meer. Heeft iemand de mogelijkheid me te helpen?

Alvast mijn dank.

Herstel de bestandsassociatie. Btw: Dit is geldig voor Windows 7!

Kijk op: http://www.winhelponline.com/blog/file-asso-fixes-for-windows-7/
  1. Klik in het groene vak daar op het EXE en LNK bestandstype dat op jouw pc hersteld moet worden om te downloaden . (bestanden zijn ingepakt; Download en gebruik 7-Zip om uit te pakken,
  2. Je kan in de Registereditor (Start>uitvoeren>regedit) de optie Importeren gebruiken onder Bestand in de werkbalk om de regfiles te importeren kiezen
  3. Ook kun je het bestand uitpakken naar je bureaublad,
  4. Klik met de rechtermuisknop op het bestand en Samenvoegen kiezen per bestand

probeer de veilige modus eens. misschien kunt u hier wel in en dan een scan uitvoeren.
Over welk besturingssysteem hebben we het? Windows xp,vista,7 / linux/mac?

Ik maak op dat je geen .exe meer kan openen?
Zo ja, dan vind ik het wel vreemd dat Windows nog wel opstart.
Aangezien de systeem bestanden ook .exe zijn. (standaard)
Heb je nog wel je startbalk en alles?
Ik heb eventueel wel een vbs code die de bestands extensie .exe weer aan het register toevoegd??:rolleyes:

Code95 :)

Off-topic: System Tool is een rogue Anti-Virusprogramma, die had ik vanmiddag opgelopen. Ik hoop niet dat je ervoor betaald heb, als je dit al hebt gedaan dan ben je opgelicht...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan