Virus scan van Zonnet !

• Onderwerp starter Onderwerp starter Remy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Remy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Hallo,

Even een vraagje voor familie lid van me.. Deze heeft account bij zonnet (gratis) Nu wordt hij sinds een paar dagen constant bestookt met mailtjes van zonnet dat er een W32.swen.a@mm virus is gevonden in bepaalde mailtjes. Je kunt helaas niet responden op de verstuurde berichten. Hoe kom je hier weer vanaf !!
Er komen tientallen mails per dag binnen dat er weer iets is aangetroffen. Kan men dit niet deactiveren bij Zonnet, er draait toch PC Cillin 2003 (bijgewerkt) op het systeem.

Remy

als die mailtjes steeds van het/de zelfde adres(sen) komen zou ik ze toch serieus nemen...

Ik heb hetzelfde aan de hand. Eerder op de avond over dit onderwerp ook iets gevraagd. Aan de ene kant ben ik wel blij met die zonnet filter maar aan de andere kant hetzelfde probleem als jullie! Op helpmij gezien dat het wel venijnige virussen zijn; worden ook door microsoft (althans onder die afzendernaam) als soort updates verzonden.
Waarschijnlijk hebben jullie via je account bij zonnet ook die gratis dienst aangevinkt via een mogelijkheid die ze van zonnet het afgelopen jaar hebben geboden.
Op zich toch wel goed want anders had je diverse mails ontvangen met virussen en dan maar hopen dat het allemaal goed gaat!

gr Paul

De hoofdmoot komt van hetzelfde adres (ergens in rusland of zoiets!!) maar het is wel verrekte irri

Kan dit misschien in de account gegevens worden gedeactiveerd ??

Remy

ben dan toch bang dat het gewoon ordinaire spam is... tis alleen een beetje bedonderd dat zonnet daar steeds een melding van stuurt. helpdesk al eens gebeld???

Hallo,

Heb direct een mail teruggestuurd naar de afzender zelf en heb ook een berichtregel toegevoegd in Outlook express, dat toekomstige mail van dezelfde afzender direct de prullenbak ingaat.

Het enigste wat er nu nog moet gebeuren is af en toe je prullenbak een keer legen en hopen dat de verzendingen ooit een keer stoppen !! :8-0:
Tot zover is het probleem dus verholpen....

Gr,

Remy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan