virus scanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

willempie

Verenigingslid
Lid geworden
9 feb 2001
ik weet het niet meer de een zegt dit en de ander weer dat.heb nu nav2003 via systemworks op m,n pc met XP.mijn abbo loopt af op 31-01-2005.nu kan ik nav 2004 wel kopen maar daar hoor ik negatieve berichten over.ik zat zelf te denken aan avast wat denken jullie hiervan.heb in het verleden nav 2002 wel eens opnieuw verwijdert maar na nieuwe install had die toch de datum onthouden van m,n abbo.dus dat gaat denk ik ook niet lukken met 2003.dus graag jullie advies avast of nav 2004.of is er een manier om 2003 weer 365 dagen te gebruiken.

Tja, deze vraag word vaker op Helpmij gesteld maar dan onder het mom van welke VS is het beste. Probleem is dat er heel veel persoonlijke voorkeur is. Oftwel, de één zegt dit en de ander weer dat. Avast is zeker niet slecht maar wel gratis en dan begint er bij mij toch altijd iets te knagen. Heb hem wel gehad en draaide perfect. Wat betreft de lekken in Norton...deze zijn al weer gedicht met de laatste updates. 100% dicht is er geen één. Ik zou zeggen, wil je er wat voor betalen dan toch maar Norton en wil je geen centjes uitgeven dan is Avast een prima alternatief.

avast draait op twee computers met millennium in het netwerk hier .de pc waar het op moet draaien zit xp met sp2 op. kan ik dan niet beter de betaalde versie nemen.ik kwam ook nog titanium antivirus 2004 tegen iemand hier ervaring mee.

oke dan m,n volgende vraag was net te laat maar norton 2004 of dan toch beter direct 2005.ik heb van beide al wat negatieve dingen gelezen.

Ik weet eigenlijk niet hoe Avast met SP2 werkt. Norton in ieder geval prima mits je de updates ophaalt.

oke ik heb besloten om norton antivirus 2005 aan te schaffen.kan ik daar problemen mee krijgen of is dit een goede keus.

Hele goede keuze en ik verwacht geen problemen mits je alles goed update. Het is namelijk zo dat Live Update vaak niet alle updates in één keer binnenhaalt en dan kan het dus lijken of je alles hebt maar dat is dan dus niet zo. Zo zijn er speciale updates om Norton goed met SP2 te laten werken, de zogenaamde WMI update. Voer Live Update een aantal maal handmatig uit totdat hij aangeeft dat er echt niks meer is.

Geplaatst door willempie
oke ik heb besloten om norton antivirus 2005 aan te schaffen.kan ik daar problemen mee krijgen of is dit een goede keus.

Als je de oude virus scanner verwijderd voordat je de nieuwe NAV 2005 installeert, dan kan er in principe niets mis gaan.

nu heb ik dan nog een vraage ik heb toen norton systemworks 2003 geinstalleerd. alle ander programma,s gedeinstalleerd behalve norton antivirus.als nu niet alles via de normale weg verwijdert wordt helpt dan die verwijdertool ik dacht dat het rnav 32was of zo om de rest er af te halen

Moet gewoon op de normale manier gaan hoor. Anders kan je inderdaad RNAV.EXE downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan