Virus schakeld mijn pc uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.

costina

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2011
Hallo,

ik ben een uur geleden geinfecteerd met een virus.
Heb geen flauw idee wat voor soort virus het is.
Het begon zoals wel vaker, internet wordt automatisch gesloten en ik kreeg de virus protect 2011 fake antivirus op me scherm.

Normaal gezien doe ik een systeemherstel dan heb ik er geen last meer van maar nu is het anders.

Zodra ik mijn systeemherstel gedaan heb en start mijn computer op krijg ik een zwart beeld met een blauw scherm erin waar dan heel droog in staat dat er een fout is opgetreden en de computer wordt opnieuw opgestart systeemdump etc.etc.

Ten slotte start die opnieuw op en gebeurd er precies hetzelfde.

WIE O WIE HELPT MIJ:confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien ook handig om te melden dat mijn virusscanner ook is uitgeschakeld... kan iemand me aub helpen heb mijn computer vanavond nog nodig :)

Hoi,

opstarten in veilige mode en een scan doen met mbam of eventueel met je anti-virus?

succes

Ja dat heb ik geprobeerd maar mijn antivuris is uitgeschakeld en kan ik niet opstarten in veilige modus :(

mbam wil wel in veilige modus.

heb ik dat standaard op mijn pc of moet ik dat ergens downloaden?

oke bedankt! Hij is nu meteen aan het scannen, zou het hierna verholpen moeten zijn? En wat als het niet zo is :O

als het niet zo is dan superantispyware installeren en uitvoeren.

Om even op de hoogte te stellen; het heeft helaas niet gewerkt en ben nu ben nu bezig met superantispyware

Heey ben nu net klaar met superantispyware.... EN HET WERKT NIET!!!! wat moet ik nu doen???? geen flauw idee :( ik ga nu slapen kan me werk niet afmaken maar hoop morgen ochtend hier een paar hulpvolle tips te krijgen groetjes

En je kunt wel in de veilige modus komen?

de foutcode is 0x0000008E, ik weet niet wat er mis is ook als ik nu opstart krijg ik eerst een scherm met windows is onverwacht afgesloten en hersteld zoek naar een oplossing voor dit probleem. En als ik daar op klik gaat die zoeken en krijg ik niks....

De symptomen die je aanhaalt wijzen een op malware infectie die probeert het systeem unbootable te krijgen. Er moet snel worden ingegrepen.

1. Download Rkill (eventueel op een goede computer).
==> Kies bij de download voor Rkill.com deze wordt normaal de infectie niet herkent..
(Zet het op USB en zet het daarna over naar die computer met die infectie.)
Start Rkill op de computer met de malware infectie.

Let op: De USB stick kan ook besmet raken door de infectie. Dus gelieve deze te ontsmetten na gebruik.

2. Probeer nu eens MBAM. Doe een Quick scan en post het resultaat in de volgende reactie.

NB: Download Emisoft Emergency Kit als MBAM niet kan scannen...

Laatst bewerkt:
This log file is located at C:\rkill.log.
Please post this only if requested to by the person helping you.
Otherwise you can close this log when you wish.

Rkill was run on 28-08-2011 at 13:07:05.
Operating System: Windows 7 Professional

Processes terminated by Rkill or while it was running:

Rkill completed on 28-08-2011 at 13:07:11.

dit is wat er uit Rkill kwam

Probeer nu met MBAM te scannen zoals aangegeven, als dit niet helpt (of werkt), gebruik Emisoft Emergency Kit zoals ik in mijn post hierboven aangeef.

er staat 4 gevonden: Trojan.downloader Trojan.agent Trojan.agent.WIMP Trojan.agent.WIMP die heb ik nu verwijderd en ga kijken of die het nu doet

Als je met MBAM hebt gescant; Zou je ook het rapport willen toevoegen aan je volgende post.

Je vind het zo terug (Frans voorbeeld van MBAM);

rapport-mbam-2b74174.jpg

Voor Emisoft Emergency Kit;

Ga naar de map waar je het hebt uitgepakt: » Run » Reports en daarin zie je een .txt (kladblok bestand). Dit open je en plak je in je volgende reactie.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan