virus(sen)

• Onderwerp starter Onderwerp starter kija
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kija

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2004
Kan iemand mij alsjeblieft helpen met dit hardnekkige virus? Als wij op internet gaan, komen er eerst een stuk of wat pop-ups. En als we die hebben weg geklikt zijn er op IEDERE internetsite allemaal woorden groen en onderstreept en als je die aanklikt ga je naar allerlei duistere sites. Ik scan elke dag een aantal keer met Ad-aware en verwijder diverse critical objects. Ook komen er constant meldingen via AVG en als ik die heal, komen ze na een paar uur weer terug. Wie kan mij helpen?

Zit er toevallig geen kwaadaardig script in je browser?
Bij cookies of wat dan ook... kijk eerst daar naar.
lukt dat niet, dan zou ik even hier naartoe gaan:

www.bitdefender.com
Misschien kan deze (gratis) antivirus het programma bestrijden... Ik heb zelf ook een tijdje AVG gehad, maar die viel me toen best tegen, Bitdefender doet het volgens mijn ervaring stukken beter.

Verwijder eerst je geschiedenis, cookies en wat dan ook uit je browser(s). Update alle beveiligings-software, zet de internetverbinding uit, en laat je computer geheel scannen.

(Het kan ook zijn dat het een soort van hoax is en aangedreven word via een bepaalde website.)

Als dit niet werkt weet ik het ook niet echt meer, sorry.

Hopen dat het lukt

;) ;)

Geplaatst door Eaglethunder
Zit er toevallig geen kwaadaardig script in je browser?
Bij cookies of wat dan ook... kijk eerst daar naar.
lukt dat niet, dan zou ik even hier naartoe gaan:

www.bitdefender.com
Misschien kan deze (gratis) antivirus het programma bestrijden... Ik heb zelf ook een tijdje AVG gehad, maar die viel me toen best tegen, Bitdefender doet het volgens mijn ervaring stukken beter.

Verwijder eerst je geschiedenis, cookies en wat dan ook uit je browser(s). Update alle beveiligings-software, zet de internetverbinding uit, en laat je computer geheel scannen.

(Het kan ook zijn dat het een soort van hoax is en aangedreven word via een bepaalde website.)

Als dit niet werkt weet ik het ook niet echt meer, sorry.

Hopen dat het lukt

;) ;)

Een kwaadaardig script in je browser? Dit is zo te zien een spywarebesmetting :).

virus(sen) 2

Ik heb net gezegd dat mijn vraag opgelost is, maar dat is niet zo. Ik heb gedaan wat Sarvo mij heeft gezegd, maar ik vraag me af of jullie ook niet expert genoeg zijn om mijn logfile door te kijken. Ik krijg de indruk op ASO te lang te moeten wachten.

Op helpmij werden logs door de drukte helemaal niet meer nagekeken en vandaar dat de logs nu op ASO behandeld worden.

Het kan tot maximaal 72 uur duren voordat je log beantwoord wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan