virus(sen)

• Onderwerp starter Onderwerp starter kija
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kija

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2004
Ik heb mij maandag ingeschreven bij ASO en heb daar een logfile geplaatst. Vervolgens hoor ik niets meer tot nu. Ik begin eer helemaal aan te twijfelen of het h=wel een betrouwbaar forum is. Gisteren stond er zomaar een snelkoppeling van K-Mart Card Services op mijn bureaublad. Ik word er een beetje nerveus van. Kan iemand mij helpen?

dat is wel betrouwbaar, en die snelkoppeling is echt ergens anders van. Ik zal eerst maar is even op spyware scannen met www.hitmanpro.nl. En met dat logje betreft, ze doen het daar ok vrijwillig! Net zoals hier dus daar heb je vrij weinig over te zeggen

Ja, het ASO forum is een uiterst betrouwbaar forum.
Het is een afgeleide van HelpMij.
Je popups komen in ieder geval niet van ASO.
Ik neem aan dat je niet voor niets naar het ASO forum gaat of wordt gestuurd.
Je hebt dan al serieze spyware / virus / trojan problemen.

Leesvoer over het (her)plaatsen van je log.

Let op, het zijn allemaal vrijwilligers, die ook een eigen leven hebben. Het kan inderdaad even duren voordat je log wordt nagekeken.

Laatst bewerkt:
Dank jullie voor jullie antwoord. Ik ben ook maar een leek in digi-land. Zal ik mijn vraag nog een keer op ASO stellen? Het is nu weekend en dan heb ik misschien meer kans van slagen.

Ja, kan, volg hiervoor de aangegeven procedure.
Je kunt je bericht kicken.
Zie mijn eerdere link.

Wat bedoel je met je bericht kicken?
Is dit bericht nu via het forum of e-mail?

virus

Beste XP_PC,
erg aardig van je dat je dat voor mij wilt doen. Ik vind het ASO forum niet zo handig om mee te werken. Ik begrijp er niet zo veel van. Helpmij is voor mij veel toegankelijker, ik ben ook wat dit betreft niet zo erg handig. Alvast heel erg bedankt voor je hulp.

Re: virus

Geplaatst door kija
Beste XP_PC,
erg aardig van je dat je dat voor mij wilt doen. Ik vind het ASO forum niet zo handig om mee te werken. Ik begrijp er niet zo veel van. Helpmij is voor mij veel toegankelijker, ik ben ook wat dit betreft niet zo erg handig. Alvast heel erg bedankt voor je hulp.

Mag ik je vragen waarom?
Het ASO forum gebruikt dezelfde forumsoftware als helpmij; alleen een wat nieuwere versie.

We staan altijd open voor commentaar :).

virus

Hoi XP_PC,
wat ik erg lastig vind is het antwoord op mijn vraag te vinden. Of ik stuur mijn mail niet goed, of er reageert gewoon niemand. Het makkelijke bij Helpmij vind ik dat je duidelijk aangegeven krijgt 'Plaats een bericht' en 'reageer op bericht'. Of ik zit steeds op de verkeerde plaats bij ASO of het is mij erg onduidelijk. Als ik nu via mijn email verneem dat er een nieuw bericht is, kan ik hem niet vinden! Allen mijn eigen vraag zie ik dan staan. Bij HM zie je je vragen met daaronder alle antwoorden, erg overzichtelijk.
Ik ben een jaar geleden erg goed geholpen door jullie en toen had ik helemaal geen problemen met jullie forum en dat heb ik nu met ASO wel.
Ik hoop dat je het een beetje snapt wat ik bedoel....

Hoi Kija,

Het klopt dat je geen antwoord bij je log ziet, deze is nog niet nagekeken.
Voor de rest ASO werkt vrijwel hetzelfde als Helpmij. De antwoorden komen gewoon onder je vraag te staan.

Re: virus

Geplaatst door kija
Hoi XP_PC,
wat ik erg lastig vind is het antwoord op mijn vraag te vinden. Of ik stuur mijn mail niet goed, of er reageert gewoon niemand. Het makkelijke bij Helpmij vind ik dat je duidelijk aangegeven krijgt 'Plaats een bericht' en 'reageer op bericht'. Of ik zit steeds op de verkeerde plaats bij ASO of het is mij erg onduidelijk. Als ik nu via mijn email verneem dat er een nieuw bericht is, kan ik hem niet vinden! Allen mijn eigen vraag zie ik dan staan. Bij HM zie je je vragen met daaronder alle antwoorden, erg overzichtelijk.
Ik ben een jaar geleden erg goed geholpen door jullie en toen had ik helemaal geen problemen met jullie forum en dat heb ik nu met ASO wel.
Ik hoop dat je het een beetje snapt wat ik bedoel....

Mja; ik zie het punt niet zo :).

Wij hebben ook knoppen; alleen moeten ze nog vertaald worden. Wellicht dat dit onduidelijkheid schept.
"post reply" en "new thread".
Op ASO ziet je ook alle antwoorden onder je vraag staan; maar (*zoals Crash al zei) heeft jouw vraag nog geen antwoorden.

Maar zoals ik zei; als je vragen hebt kun je ze altijd stellen.

virus

Ik reageer toch nog even hierop, ik krijg wel aldoor een emailtje dat er een nieuw emailbericht is, maar dat kan ik vervolgens niet terugvinden. Nou heb ik een donkerbruin vermoeden dat ik mij zelf steeds een bericht stuur. Ik weet het niet hoor, maar ik volg het allemaal niet zo. Het heeft waarschijnlijk te maken met inderdaad allerlei 'computerspecifieke' taal, die ik niet begrijp. ('topic', 'kicken', ....)

Topic => onderwerp = "geval" met vraag wat jij hebt gemaakt.

Kicken => schoppen = De topic (zie topic) "schoppen" zodat deze bovenaan in de lijst verschijnt en andere leden hem sneller zullen zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan