Virus stopt internet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sockslayer

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2002
Berichten
58
Hallo,

Sinds vandaag kan ik op mijn computer niet meer op internet komen, ook is de lay-out van windows veranderd(gebruik xp en blauwe wolk dinges is weg en is nu normale win98 kleur). Ik gebruik een router en ik kan die ook al niet meer bereiken, ik krijg dan de melding dat de zoekpagina niet geopend kan worden.

Bij het opstarten gaat auto-protect van nav ook niet meer aan en als ik scan vind die niks. Online scannen gaat dus niet en ik heb geen idee welk viruis dit kan zijn.
Als iemand me kan helpen graag.
 
Als je windows XP gebruikt probeer dan dit:

Start>uitvoeren> TYP: "CMD" druk OK> TYP:"ipconfig /Release" ENTER> TYP: "ipconfig /renew" ENTER

PC FF opstarten.
 
Ik denk niet dat het aan de router ligt, de computer van m'n ouders doet het namelijk wel gewoon via dezelfde router(misschien eerder moeten zeggen)

Nog paar andere dingen waarom ik denk dat virus is:

Kan nav niet verwijderen en ook niet installeren, krijg dan foutmelding dat windows-installer niet goed is, bij andere programmas kan ik wel verwijderen.

Geluid werkt niet en toen ik bij apparaatbeheer keek stond er helemaal niks. Bij afspelen van MP3's in winamp blijft die heen en weer scrollen omdat de nummers niet werken, ook in andere programmas dien ze het niet.

Maar zal nog wel proberen wat jullie zeggen, misschien ben ik gewoon stom bezig :p (alweer)
 
Laatst bewerkt:
Ok probleem opgelost. Heb maar schrijf geformatteerd, moest toch nog partities maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan