virus Trojan Horse???

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
ik had een Trojan horse, met veel moeite heb ik deze verwijderd, ik zoek nu een onlijn scan van norton of een ander, housecall deed het op het moment niet, wie kan mijn helpen, bedankt

http://www.bitdefender.com/scan8/ie.html

als ik wil scannen krijg ik deze melding.

Could not load the Online Scanner!
Service Pack 2 was detected on this computer.
Click on the information bar and select "Install ActiveX Control...".

Waar kan ik die donwloaden, die install activex?

Die komt toch boven in beeld??
Net onder je adres balk.
Met rechts aanduiden en dan downloaden.

Ps. Ik had een zelfde probleem, hij wou die active x toen nog niet downlaoden.
dit kun je oplossen door in veilige modus op te starten, met netwerk ondersteuning.

Heb nu veilige mode opgestart onder eigenaar, maar weet nog niet waar ik deze install activex control kan vinden. Waar boven aan? Naar updates gekeken stond ook niets open. Ben nu de weg een beetje kwijt. Kun je het misschien aangeven waar ik precies in de balk moet kijken?

Als je op die site bent krijg je onder je adresbalk een melding over activex.
Klik daarop met rechts en kies voor installeren.
Hierna zou het moeten werken.

In de bijlage staat het balkje, rechtsklik daar op en kies voor activex besturingselement installeren.

attachment.php

Laatst bewerkt:
Kan iemand mij helpen aan de Norton virusscan en security online?

Norton scant alleen de C schijf, maar de virus zit op de D schijf. Mijn eigen virusscan geeft aan dat er geen virus op de D schijf zit. Bitdefender geeft wel een virus aan op System Volume Information Covery, maar kan hier niet bij komen. Iemand nog enig idee hoe ik hier met en virusscanner bij kan komen?

Laatst bewerkt:
Housecall virusscan gedraaid, maar deze kon ook niets vinden lopen. Weet het verder niet meer. Wel veel spyware opgelopen.Kijk het nog een paar dagen aan. Iemand anders nog een suggestie? Allemaal in ieder geval vast bedankt voor het mee denken.

Hitman had ik al, het grootste probleem bij deze virus was dat mijn systeem onbeheerbaar was geworden en van een ps2 programma wat nog nooit was uitgepakt er al een tijd opstond.Tijdens een virus update kreeg ik nu pas de boodschap dat er een virus in zat. Ik heb nu de nieuwe update opgehaald en hij is deze nu aan het scannen.

Hier staan de xp toetsen in als je muis niet meer werkt

http://www.blindsupport.be/snelwinxp.php

Laatst bewerkt:
ik heb nu geen virus meer, dus ik opgelost.

Laatst bewerkt:
Ik heb nooit via het rapport van norton kunnen achterhalen welke virus ik heb gehad (troans Horrse).

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan