Virus! Volgens de Rabobank heb ik een Virus..!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kato92

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jul 2006
Hoi leden, toen ik vanmorgen wilde inloggen op de site van de Rabobank, kreeg ik een melding dat er een virus in mijn PC zat en dat ik direct contact met de Rabobank moest opnemen..

En dat kan wel kloppen, want sinds een paar dagen is mijn computer ONTZETTEND traag en ratelt hij en ratelt mij maar! Ik moest van de Rabobank via de email diverse anti Malware programma''s downloaden en heb ook geprobeerd om de Handleiding ''wat te doen bij virussen'' tedoorlopen, maar de sites die daarop staan kan ik niet bezoeken! Ik krijg dan automatisch mijn startpagina (Google) als ik daarop klik. Ook als ik via Google naar diverse online scans ga, krijg ik een pagina voor mijn neus van Google ''Error 404 (Not Found)!!404. The requested URL /scanner/online/free.html was not found on this server. That’s all we know.'' staat er dan...

Ik ben echt ten einde raad en heb geen idee wat ik moet doen. Ik durf niet meer naar Rabobank.nl te gaan. Ik heb jaren terug een McAfee virusscanner gekocht op de hoop dat alles veilig zou zijn. Maar niet dus...

Heeft er iemand zin in een uitdaging? Ik ben geen computervirtuoos, dus alle hulp is welkom.

Alvast bedankt,

Mary-Faith

Hoi,

Als eerste ik lees dit: jaren geleden mcafee gekocht, licencie nog steeds geldig meestal moet je na een 1 jaar weer betalen als de licentie niet meer geldig zou zijn dan update hij volgens mij ook niet:confused:
Ik zou eerst deze eens laten draaien en eventueel kan je met deze buiten de mcafee scannen . deze kan je vanaf een usb stick installeren.

Even in veilige modus Malware Bytes AntiMalware (zie handtekening) draaien.

Hoi,

Hitman pro heeft volgens mij niks meer te bieden al genoemde linken ik persoonlijk ben geen voorstander van Hitman pro;)

Hoi allemaal, bedankt voor het snelle antwoorden. Erg aardig!

Hitman Pro had ik al geprobeerd.

En McAfee stuurt mij nog steeds dagelijks updates volgens mij, maar kan ik mis hebben...

En zoals ik al zei: Als ik http://www.malwarebytes.org/mbam.php aanklik, krijg ik meteen een een witte pagina met het Google logo waarbij staat: 404. That’s an error.
The requested URL /mbam.php was not found on this server. That’s all we know.

En een getekende robot, die uit elkaar ligt...

Ik ga nu proberen om de site in veilige modus te bezoeken... Ik laat het straks weten...

Hoi,

Geen andere pc waar je dit downloaden Daarom melde ik de usb stick ook al;)

jou pc is met een redirected google virus geinfecteerd, je moet TDSS killer van Kaspersky..... hier is de link: TDSS killer
laat ons weten wat het resultaat is oke?
m.v.g.
Spocky

als het niet via de gewone opstart procedure gaat om windows te starten , moet je via veilige modus met internetverbinding opstarten , dus als je pc opstart tokkel verschillende keren op F8 zodat je in veilige modus scherm terecht komt en dan via mijn vorige post de TDSS killer downloaden :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan