virus.win32.nimnul.a Virussen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

freestyler12

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2011
Hallo,

Ik heb sinds kort last van virus.win32.nimnul.a virussen en "Packed.Win32.Krap.hm" virussen?

Ik heb al wat informatie opgezocht hierover en het blijken lastige viruusen te zijn.. De virussen worden gevonden door Kaspersky Antivirus 2012. Het lijken ook steeds dezelfde bestanden te zijn, en letterlijk de hele pc is geinfecteerd geloof ik.. Zelfs in de videokaart drivers etc lijken de virussen te zitten!

Ik zie allemaal bestanden in Kaspersky met trojan droppers en dat soort vreemde dingen. Is het mogelijk hier wat aan te doen of wordt het toch weer een format?..

Vriendelijke groet,
Jan

Edit: Hier een log van Kaspersky: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-RUF4LRZGAMZD.rar

MBAM downloaden en laten scannen.
Alle geinfecteerde bestanden verwijderen.
Opstarten in Safe Mode
Nog een keer MBAM draaien
Opstarten in normaal Windows
En kijken of het er nog is.

Succes :thumb:

scan met Malwarebytes Antimalware of SuperAntispyware allebei de gratis versie natuurlijk eens ......?

@Arretje, waarom niet ?
Wellicht meer kans op een oplossing.

Coenraad,

Wanneer men op meerdere fora om hulp vraagt en dan ook de adviezen op meerder fora opvolgt dan zijn de serieuze vrijwilligers voor jan met de korte achternaam bezig met het oplossen van het probleem.
Stel dat ik op forum X om hulp vraag en daarbij word geholpen door iemand die er echt wat van weet. Dan word mij gevraagd om logbestanden en word ik aan de hand van gegevens in die logbestanden verder geholpen. Als ik tegeljkertijd op forum Y de adviezen ga opvolgen, dan wordt het een puinhoop omdat de persoon die mij helpt op forum X er niets meer van zal begrijpen.

Laatst bewerkt:
@ freestyler12 hoe staat het nu met je pc? is die virus nu verwijderd of niet?

Sorry voor het plaatsen op meerdere fora, ik wilde zo snel mogelijk een oplossing voor het probleem en heb het toen maar op meerdere geplaatst..

Het probleem is inmiddels opgelost dankzij de hulp van het andere forum, alles draait weer goed nu!

Bedankt voor de hulp! Ik zal volgende keer het niet weer op meerdere fora zetten..

ja kun je dan ons laten weten hoe je het hebt opgelost alsjeblieft dat andere leden hier het ook mogen weten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan