Virus!

Status
Niet open voor verdere reacties.

verbj05

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2000
Kan iemand mij iets vertellen over het virus: PE_PARITE A of B en hoe krijg ik het weg?

Update helemaal je virus definities.
Start dan je pc eens in safe mode en scan je hele pc.

Lukt dit niet probeer het dan eens met deze scanner

http://www.f-prot.com/download/getfpdosfree.html

BTW als deze key erin staat moet je die ook verwijderen

HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \Windows \
CurrentVersion \ Explorer \ PINF

PC-Cillin heeft het virus ontdekt. Is er een progje om dit
te verwijderen. Scan-on -line zegt dat het verwijderbaar is maar verwijdert ze niet allemaal.

Opgelost

Bedankt voor de moeite. Ik heb de trial van PC Cellin 2003 gebruikt om het virus te verwijderen.

Re: Opgelost

Geplaatst door verbj05
Bedankt voor de moeite. Ik heb de trial van PC Cellin 2003 gebruikt om het virus te verwijderen.

Even een vraagje. In welke map was het virus eigenlijk?

En ten tweede: had je dan geen virus scanner dat je een trial nu gebruikt van pc cillin?

417 bestanden waren besmet. Dus in welke map het virus is binnengekomen weet ik niet. (Kun je dit alsnog zien?). Ik had al PC cellin, maar dat is een versie van
2000, die je iedere keer moet updaten. Verder heb ik een dochter, die geneigd is om de scanner uit te zetten.

Geplaatst door verbj05
417 bestanden waren besmet. Dus in welke map het virus is binnengekomen weet ik niet. (Kun je dit alsnog zien?)

Ja, dat kun je in de actrivity log bestanden zien van pc cillin.

Ik heb via de verkenner alle log-bestanden nagezocht, maar nergens staat het bestand wat jij bedoelt.

Geplaatst door verbj05
Ik heb via de verkenner alle log-bestanden nagezocht, maar nergens staat het bestand wat jij bedoelt.

Viewing the Logs:

Launch the PC-cillin 2000 program by clicking Start > Programs > PC-cillin 2000 > PC-cillin 2000.

Alternatively, double-click the PC-cillin 2000 icon in the Windows system tray.

In the left-side menu, click Log > Update Log.

Alternatively, click File > Log > Update Log in the main menu.

Note: Logs will appear for each day that the log was updated.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan