Virus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hallolaf

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2001
Berichten
90
Goedenavond,

sinds halverwege vorige week krijg ik met enige regelmaat de volgende melding op mijn scherm (zie bijlage). Ik gebruik WinXP(Pro) en deze melding krijg ik volgens mij alleen als ik mij afmeld en de computer aan laat staan.
Nu heb ik voordat ik ging scannen de (gratis) anti virus software geupdate. Bij het scannnen werden twee virussen gevonden en verwijderd. Toch bleef de foutmelding komen. Vervolgens hier op het forum gekeken waar ik online kon scannen en bij Housecall terecht gekomen. Die vond twee virussen in mijn Java directory, deze zijn inmiddels weg. Overigens vonden zowel Housecall als AVG dit virus niet.
Nu is mijn vraag kent iemand dit virus / deze foutmelding en hoe los ik dit op?

Groeten en een goede nachtrust toegewenst.
 

Bijlagen

  • foutmelding.jpg
    foutmelding.jpg
    15 KB · Weergaven: 59
Helaas

Ik heb de oplossing geprobeerd, maar het heeft niet uitgemaakt. De virusscanner heeft namelijk niks gevonden. Ik ga nu lekker slapen, maar probeer het morgen nog eens en dan via housecall.
 

Bijlagen

  • scan_resultaat.jpg
    scan_resultaat.jpg
    17,7 KB · Weergaven: 30
je herstelpunten worden verwijdert dacht ik als je system restore disabled.

Dus dan is het nu ook weg.

Je had eigenlijk beter jezelf control kunnen geven over die folder en de file gewoon deleten of het je antivirusprogramma laten doen.

control van folder:

start > uitvoeren > cmd [enter]

cacls "c:\system volume information" /e /g "username":F [enter]


usernaam is je naam
 
Bedankt

Ik heb vandaag nog even gekeken en krijg de foutmelding niet meer. Ik neem aan dat het zo is opgelost, dus bedankt voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan