Virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

XxStefkuHxX

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2003
Ik krijg telkens als ik iets wil opstarten, word, paint, IE enzovoort, krijg ik de volgende meldeing :
''hierstaanraretekens is not a valid integer value''

Ik denk dat het een virus is

Daar ben ik al mee bezig :D Maar ik ben bang dat dat niet veel op zal leveren :(

Foutmelding " is not a valid integer value

Bovenstaande foutmelding verschijnt wanneer er een getal niet is ingevuld maar wel de 0 is weggehaald uit één of meer van de invoervakjes. Wanneer OBB afgesloten wordt, verschijnt dan deze melding. Na klikken op OK kom je terug in het programma.

Als het opgaveformulier nog niet is verzonden, kun je via de tabbladen terug naar de categorieën om te kijken welk invoervakje geen getal of 0 bevat. Vul hier een 0 in en het programma kan afgesloten worden.
Als het opgaveformulier wel is verzonden, is het niet meer mogelijk om wijzigingen aan te brengen in het formulier en zal OBB afgesloten moeten worden dmv CTRL-ALT-Delete en Taak beëindigen. De opgave is overigens wel correct verzonden naar de OAS.

<<

dit kwam ik tegen!

En ik snap er niks van :(
Volgens mij komt dit door dat virus, maja hoe krijg ik dit eraf ? Is formateren de enigste oplossing?

Geplaatst door XxStefkuHxX
En ik snap er niks van :(
Volgens mij komt dit door dat virus, maja hoe krijg ik dit eraf ? Is formateren de enigste oplossing?

Door welk virus?

Geplaatst door XxStefkuHxX
housecall zegt PE_PARTITE_A

als housecall dit zegt? ik kan er niets van vinden op google! is dit de juiste virus melding?

als ik is not a valid integer value, invul bij google krijg ik wat ik al in een eerder bericht neer had gezet, maar er wordt niets gezegt dat zou duiden op een virus, ik zou maar even wachten tot er iemand reageerd die dit probleem al eens vaker heeft gezien, sorry maar ik weet het niet.

Ga naar http://www.lurkhere.com/~nicefiles/ , en download daar 'Hijack This'.

Uitpakken, en vervolgens dubbelklikken op HijackThis.exe.
Klik op "Scan", en vervolgens op "Save Log File" , en post vervolgens de inhoud van die log hier.

Laat Hijack This niets fixen vóórdat je ons die log hebt laten zien, want het meeste mag absoluut niet weg!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan