virus??

Status
Niet open voor verdere reacties.

bolletje40

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2004
Hallo allemaal,

Wat is er aan de hand als de pc na het opstarten de melding geeft dat ie na 50sec afsluit??

Is mijn pc getroffen door het/een virus?
Zoja, is er een tool om dit te verwijderen?

Alvast bedankt

Groetjes WIm

Bedankt voor de reacties tot nu toe.
Helaas kunnen we jullie tips niet volbrengen, omdat wij op de laptop die problemen geeft geen verbinding met internet kunnen krijgen. Zelfs de 'start'-knop komt niet op het scherm. Het zou dus via een andere pc moeten gebeuren. Wellicht dat we een tooltje via een andere pc binnen kunnen halen en die op de laptop kunnen gebruiken...........

Groetjes Wim

Geplaatst door bolletje40
Wellicht dat we een tooltje via een andere pc binnen kunnen halen en die op de laptop kunnen gebruiken...........

Op die manier zul je het dan inderdaad moeten doen. Let op: voor zowel Blaster als Sasser geldt dat alleen het verwijderen van het virus niet voldoende is. Je zult ook de patches van Microsoft moeten installeren, anders is de kans groot dat het virus meteen weer binnenkomt. Installeer ook een firewall.

Hallo allemaal,

ik krijg idd een melding op mn scherm:

Windows moet opnieuw starten omdat de Remote Procedure call(RPC)service onverwacht is gestopt.

Ik heb inmiddels een tool om het sasser virus te verwijderen,maar die melding komt dan tussendoor en dan slaat laptop uit.

Groetjes Wim

Geplaatst door bolletje40
Hallo allemaal,

ik krijg idd een melding op mn scherm:

Windows moet opnieuw starten omdat de Remote Procedure call(RPC)service onverwacht is gestopt.

Ik heb inmiddels een tool om het sasser virus te verwijderen,maar die melding komt dan tussendoor en dan slaat laptop uit.

Groetjes Wim

Dat lijkt me Blaster, niet Sasser.

Zie het bericht van JKoelman w.b. het voorkomen dat de pc afsluit.

kom weer ff zeuren:(

laptop reageert niet op:deze computer-eigenschappen

Reageert te laat,en wordt vervolgens afgesloten

groetjes wim

is deze computer dan nog aangesloten op een netwerk (LAN of internet)? even de netwerkkabel eruit en de patches en verwijdertool via een diskette of cd op de pc brengen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan