Virus!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lange_B

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2005
Berichten
17
Norton geeft aan dat ik een virus in mijn computer heb.
Echter opent norton niet als ik hem aanklik, dus kan ik norton niet naar dit virus laten zoeken. Ook heb ik een toolbar erbij gekregen die ik niet weg krijg.

het virus staat in: c:/WINDOWS/System32/gpsrl32.exe
het virus heet: trojan horse.

HELP! hoe krijg ik hem uit mijn computer
 
Ik zou eerst met Norton in veilige modus scannen. F8 indrukken tijdens het opstarten (niet ingedrukt houden, maar ongeveer elke seconde) totdat je een keuzescherm krijgt, waarin je bovenaan voor Veilige Modus kunt kiezen.
 
Kan je ook niet in je log kijken van norton om elke trojan horse het gaat.
 
Woooowwww trojan is één van de gevaarlijste virussen

Pffffff zo een virus nestelt zich meestal overal ik zou maar opassen als ik jouw was. Gauw al je prive gegeven ergens anders gaan opslaan en dan verwijderen jongen

Succes
 
Geplaatst door Eaglethunder
Misschien helpt dit, als je gelijk van die rotzooi afwilt. Anders ga toch maar naar de link van Buffy:thumb:

CWShredder
]
Ik zou vanaf nu wel even de juiste volgorde hanteren en eerst het advies van Buffy opvolgen en dat niet als 'alternatief' zien.:)
 
Virus is eruit

Het virus is er gelukkig uit. Via veilige modus laten scannen en ja hoor norton vond hem e vernietigde hem.

bedankt voor de hulp:thumb:
 
Omdat het hier waarschijnlijk om een CWS (CoolWebSearch)-infectie gaat (het ergste van het ergste), zou ik toch als ik jou was een HijackThislog plaatsen op antispywareoffensief.nl.:) Hoe dat gaat kun je zien als je op de link in m'n handtekening klikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan