virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

nuluji70

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2006
Jongens helpen.

Ik kreeg melding dat mijn pc is geïnfecteerd, inderdaad want ik heb gescan en er is 8 virus gevonden en verweiderd.Maar ik krijg steeds melding dat mijn pc is geïnfecteerd, en de melding blijf knipperen,en dat is heel erg irritant.

Gr Beau.

Verplaatst Windows Xp --->> Geïnfecteerd.

Download eens Ewido Security Suite (AVG Antispyware) en laat daar je pc mee scannen:
http://www.ewido.net/en/download/

Laat het programma updaten, door op "update" te klikken.
Start Ewido Security Suite
Klik op "Scanner" --> "Complete System Scan" om het scannen te starten.
Als er een bestand gevonden wordt, zal er gevraagd worden om het bestand te verwijderen, klik dan op "OK".

Eventueel kun je een log van de scan bewaren, door na afloop op de knop "Save report" te klikken.

En doe ook een online virusscan, die speciaal op zoek gaat naar virussen:

> Doe een online virusscan bij Housecall. Dit is gratis en werkt met Internet Explorer en met Firefox. Aan het eind van de scan moet je alle gevonden infecties laten verwijderen. Hier meer en gedetailleerde instructies over het scannen met Housecall.

misschien ook even hadig te vermelden om welke bestanden het gaat.
ook denk ik niet dat het een virus is maar spyware.

Verplaatst Windows Xp --->> Geïnfecteerd.

Download eens Ewido Security Suite (AVG Antispyware) en laat daar je pc mee scannen:
http://www.ewido.net/en/download/

Laat het programma updaten, door op "update" te klikken.
Start Ewido Security Suite
Klik op "Scanner" --> "Complete System Scan" om het scannen te starten.
Als er een bestand gevonden wordt, zal er gevraagd worden om het bestand te verwijderen, klik dan op "OK".

Eventueel kun je een log van de scan bewaren, door na afloop op de knop "Save report" te klikken.

Bedank voor de moeite want dat heeft prima geholpen, hij is eruit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan