Virus???

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonykil1

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2008
Mijn laptop doet de laatste tijd heel raar. hij loopt namelijk heel vaak vast. Dan start ik de laptop op. log ik in op mn account dan kom ik op het bureau blad. dan start ik iets op dan loopt tie soms vast. dan kan ik me muis niet meer bewegen. dan moet ik op het knopje van me laptop om hem uit te doen.

Vandaag was ik een spelletje aan et spelen. Opeens liep het vast en probeerde ik het programma af te sluiten. maar ik had alles geprobeeerd(ctrl+alt+delete en dan alt+k en dan enter, werkt voor een andere spel) en tog deed het niet dus moest ik op het knopje drukken. en toen deed ik hem weer aan. dan zie ik het start scherm : ACER en links of rechts onderin staat dat het aan het laden is. Plotseling als hij bij de helft is hoorde ik een geluid uit me laptop komen(PEEEP PEEP PEEEP). toen die klaar was met laden stopte het geluid ook. maar dan staat er wilt u windows normaal opstarte of veilige modus enz.. ik koos normaal opstarten.
dan log ik in op mn account en dan wou ik dit hier gaan melden. dan klik op op internet explorer. ik wou net helpmij.nl invoeren dan minimalixeerd , maximalixeerd en vernieuwd de pagina steeds. ik sluite de explorer . toen begon mijn bureablad ook te vernieuwen. ik deed deed op afsluiten en dan opnieuwe opstarten. Toen deed hij het normaal. ik log in wou dit gaan melden. maar nog steeds af en toe vernieuwd hij de pagina.

Wilt iemand mij helpen??
mijn systeem is:
Microsoft windows XP
Media center Edition
versie 2002
Service pack 2

Acer Inc,
Acersystem
Intel(r) core (TM)2 CPU
T5500 @ 1.66 ghz

met vriendelijke groeten.

Klinkt als een driver probleem, of een virus spyware wat interrupt met je drivers

niet ure nnaar lope zoeken

gewoon backup make, formattere die hap en windows erop opnieuw op

Als je kiest voor Veilige Modus met Netwerkmogelijkheden !!

De pagina's zien er niet uit maar je hebt wel internet !!

Heb jij dat nooit geweten??
Dan weet je het nu !!

ok ik zal het morgen proberen.
enne ik wil niet windows opnieuw erop zetten.

Ik heb f8 gedaan nadat acer logo er was. ik ging met de pijltjes toetsen naar veilige modus met netwerkmogelijkheden. drukte op enter. ik zag eerst onderin een paar woorden.
en even later een blauw scherm met heleboel cijfers. 2de keer bleef dit flikkeren _ en gebeurde er niets. IK denk dat het een hardware fout is? heb ik gelijk?

met vriendlijke groeten,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan