Virus!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

IVENOKKID

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2006
Berichten
92
Beste allemaal mijn antivirus heeft waaaarschijnlijk een virus gevonden, ik krijg de hele tijd van die popups van "Avira Antivirus" en zegt dat ie een virus gevonden heeft:
in C:\Windows\System32\SKYNEThrakfpdg.dll
het gaat om "TR/Small.bzc Trojan" staat er!

Wat moet ik hiermee en hoe kan ik er vanaf,
Ik heb een Acer Aspire 5520 met Windows Vista Home Premium.

BVD!!

IVENOKKID

PS. Programma's kan ik niet meer installeren, geen idee waarom maar als ik probeer een prog. te installeren krijg het gevreesde blauwe scherm en start mijn laptop opnieuw op, ik heb geen tjd om te lezen wat het op het blauwe scherm staat maar er stond iets met crash dump..
 
Laatst bewerkt:
Om die foutmelding te kunen lezen moet je naar het configuratiescherm. (zie verder het plaatje).
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    71,5 KB · Weergaven: 44
Om die foutmelding te kunen lezen moet je naar het configuratiescherm. (zie verder het plaatje).

Ik kan het DMP bestand niet lezen, met Kladblok staat er "toegang geweigerd"
Maar ik zou graag even van het virus afwillen, ik word doodgegooid met die avira antivirus popups. Ik kan het bestand ook niet vinden in System32 ..
Helpmij..?
 
Ik heb helaas weinig verstand van virusverwijdering. Er is een forum waar ze je prima kunnen helpen op dit terrein. (Nucia).
 
Ik heb helaas weinig verstand van virusverwijdering. Er is een forum waar ze je prima kunnen helpen op dit terrein. (Nucia).

Ja, ik ken het en ben er ook lid van :) maar daar willen ze graag een hijackthis log bestand, maar ik kan hijackthis niet installeren! mja toch maar proberen op nucia!
 
Wat mij opvalt is dat ik, als ik bij Avira, Kaspersky en Symantec op de betreffende virus.trojan naam ga zoek en ik niets vindt van een beschrijving in de databases. Dat is wel raar als Avira de infectie meld maar niets er over heeft staan op de website. Ook een google opdracht op de dll naam levert geen enkele hit. Weet je wel zeker dat de melding valide is en dat die ook daadwerkelijk van Avira afkomt? Probeer ook eens een online virusscan...
 
Wat mij opvalt is dat ik, als ik bij Avira, Kaspersky en Symantec op de betreffende virus.trojan naam ga zoek en ik niets vindt van een beschrijving in de databases. Dat is wel raar als Avira de infectie meld maar niets er over heeft staan op de website. Ook een google opdracht op de dll naam levert geen enkele hit. Weet je wel zeker dat de melding valide is en dat die ook daadwerkelijk van Avira afkomt? Probeer ook eens een online virusscan...

Tja, ik heb natuurlijk ook alles gegoogled van ik kon googlen, en toen uiteindelijk heb ik mijn vraag hier geplaatst. Het probleem is in middels opgelost. Ik heb met veel moeite het toch voor mekaar gekregen om Hitman Pro te installeren, en toen ik van het groffe vuil af was en weer normaal programma's kon installeren, ben ik aan de slag gegaan met een grondige schoonmaak! en dat schijnt te werken! Ben nu nog steeds bezig met scannen en controleren met allemaal programma's. Maar het probleem is opgelost en vanaf morgen heb ik weer een schone Laptop!

Toch nog bedankt voor jullie reacties!
Vraag is.. nouja.. niet echt opgelost maar ik ben van mijn probleem af end aar gaat het om!

IVENOKKID
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan