virus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tublog

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2001
start mijn computer gisteren avond er leek niets aan de hand wil een spel gaan spelen druk er op. krijg ik een venster met open met druk op een ander icoon krijg ik het zelfde probeer systeemherstel precies het zelfde probeer het in veiligheidsmode ook precies het zelfde kan mijn avg ook niet opstarten het icoon dat normaal rechtsonder op de balk staat is verdwenen kan dus helemaal niets meer doen Wat nu:confused:

Dat er iets aan de hand is bij jou is wel duidelijk, maar uit je vraag kan ik niet opmaken wat nu precies de eindsituatie is als je de pc aanzet en Windows is opgestart. Ook begrijp ik niet waarnaar je dan nog wel kan en waarnaar je dan niet kan.

windows start normaal op maar kan geen programmas meer open krijg elke keer het venster open met en als ik dan het programma aanwijs wat die moet gebruiken krijg ik parrameters niet gevonden

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
het werkt ik wil je dan ook hartelijk bedanken hiervoor

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
:o Ik heb weinig meer dan een linkje geplaatst. Goed dat alles weer werkt. Je zou er goed aan doen om ook even een uitgebreide virus en spywarecontrole uit te voeren. Heb je daar de juiste tools voor ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan