virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

gizmokke

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2011
hallo kan je ook een virusaanval krygen als de pc gewoon aanstaat?of alleen met iets te downl?hartelyk dank.

Meestal moet je wel iets downloaden of vanaf een besmette stick of cd.
Heb je een virusscanner en/of firewall

Groeten Marcel

ja panda antivirus pro 2012/comdo firewall met d+.reden van myn vraag is myn pc staat meestal contenu aan maar ben er niet altyd.

Het zou opzich wel kunnen , want ik neem aan als er een virus wordt gevonden door Panda, dat Panda hier ook een melding over geeft.

Ik zou in ieder geval wel zo vaak mogelijk proberen te kijken of alles goed gaat

Jah dit is zeker mogelijk,

vooral als je software hebt die constant met internet verbinding maakt op de achtergrond hebt draaien,
Kijk maar eens voor de grap in de instellingen van je netwerk kaart hoeveel pakketten je pc verzendt en ontvangt terwijl je alleen dat venstertje open hebt staan,

in het geval dat je een virus hebt zou ik persoonlijk AVG aanraden omdat deze je computer niet vertraagd (sorry voor de panda liefhebbers maar dat doet panda wel)
en anders zou je moeten kijken welke virus scanner het beste bij je past, ieder zo'n z'n eigen smaak!

Suc6

in het geval dat je een virus hebt zou ik persoonlijk AVG aanraden omdat deze je computer niet vertraagd (sorry voor de panda liefhebbers maar dat doet panda wel)

Bedoel je NIET vertraagd of MINDER vertraagd ?
Ik wist niet dat er virusscanners bestonden die je PC niet vertragen.

Groeten Marcel

Bedoel je NIET vertraagd of MINDER vertraagd ?
Ik wist niet dat er virusscanners bestonden die je PC niet vertragen.

Groeten Marcel

AVG in ieder geval minder ;) jah ze bestaan zeker wel omdat de meeste scanners van tegenwoordig alles scannen voordat het gebruikt kan worden (realtime scanners) de ene doet dit sneller als de andere ;)

Groetjes

panda

thx voor de raad maar ik hou het by panda.ik heb avg eens getest in vmware en fake av ( scarware ) ziet hy niet.liet ook 2 trojans door ! myn huidige av panda ziet de scareware wel.avast heb ik in een test review gezien op youtobe en moet zeggen het bakte er niks van.

panda

haja en panda vertraagd myn pc helemaal niet maar heb ook 3gb ram :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan