Virus?

• Onderwerp starter Onderwerp starter toop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

toop

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Heb op mijn Mac Pc een Sophos virusscanner. Nu heb ik iets gedownload wat op een Windows Pc een virus Trojan 32 aangeeft. Heb hetzelfde op mijn Mac gedownload en dat ging goed. Nu heb ik de Pc gescand en ie zegt: no threats found, issues detected maar bij de quaratinemanager staat niets, kan het dan ook een virus zijn.

Ik ben bang van wel, maar wel raar dat de quaratinemanager niks aangeeft. Dit hoort normaal wel zo te zijn toch?

je hebt helemaal geen virusscanner nodig op je Mac pc, want is zoals bij linux overbodig !
welke pc heb je nu gescand dat zegt " no threats found, issues detected" ?

Virus

De mac waar de sophos vurusscanner op zit en die geeft dat aan op de windows computer liep ie meteen tegen de defender aan

luister, verwijder die sophos op je Imac of mac pc en wat je met die windows pc doet, scan die nog eens en als er een virus aanwezig is verwijder die handel dan, welke antivirus heb je op je windows 8 pc staan?

Virus

Geen idee, het is de pc van mijn buurman. Hij heeft het bij mij gedownloade op een stick gezet en zet het vervolgens op de Sd kaart. Bedankt.

@ Spocky
Hoe kom je erbij dat een virus scanner bij linux overbodig is?...

Omdat er alleen maar windows virussen zijn en 0,000001% linux virussen op het net zijn

Linux werkt helemaal anders dan windows zodus is het overbodig om een virusscanner erop te zetten....ikzelf gebruik ubuntu en windows

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan