virusdefinities blijven niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter luden
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

luden

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2001
Ik had iets raars voor. Ik heb gisteren door omstandigheden een image moeten terugzetten van een tijdje geleden, wegens crash. Natuurlijk zei mijn norton dat mijn virusdefinities verouderd waren. Dus even live-update gedaan en alles ok. Deze morgen zet ik mijn pc terug op en zegy hij weer dat ze verouderd zijn en staan ze zelf op datum van een tijdje voor de image gemaakt is. Ik heb nu terug live-update gedaan en dan is het weer ok. Mijn vraag is gaat dit zo blijven en wat is de oorzaak?

Ik zou Norton er volledig afhalen en opnieuw installeren. Daarna opnieuw proberen of de update nu wel blijft.

ja kan ik misschien doen, maar als ik nu de computer herstart blijft hij wel?? Misschien toch nog even afwachten of vermoed u dat het een terugkomend probleem gaat zijn?

Ik zou het dan even afwachten. Verwijderen en herinstalleren kan altijd nog.

Dacht er ineens aan dat als je betaald hebt voor nis2008 dat je dan gratis 2009 mag installeren. Had de moeite nog niet genomen om dat te doen, maar nu leek het toch wel het moment en heb dat dus maar gedaan. Ik hoop dat daar het probleempje mee opgelost is. Versie 2009 werkt heel vlot moet ik zeggen en gaat ook op een andere manier om met de virusdefinities dus ik denk dat het wel ok is. Ik wacht nog enkele dagen af en zal dan de vraag op opgelost zetten.
thanx + greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan