Virusmelding

• Onderwerp starter Onderwerp starter DaanM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Ik scan met Norton 2004 een computer. Dan geeft ie na volledige systeemscan de melding dat er 0 geinfecteerde bestanden en 50 mogelijk geinfecteerde bestanden gevonden zijn. Als ik dan kies om de bestanden te verwijderen, krijg ik daarna de melding: er zijn 50 bestanden gedetecteerd en 0 verwijderd. Als ik dan op volgende klik staan de bestanden nog op mijn computer... Hoe krijg ik die op een makkelijke manier weg? Of moet ik ze dan 1 voor 1 handmatig gaan verwijderen?

Start eerst eens in veilige modus op en scan dan nog eens :). In veilige modus kom je door bij het opstarten van de computer herhaaldelijk op F8 te drukken waarna je een menu met de optie veilige modus krijgt.

dat heb ik reeds gedaan.. en dan komt ook dezelfde melding dat er zo veel mogelijk geinfecteerde betanden gevonden worden..

t was echt een zooi..
ik heb alles zo goed en zo kwaad handmatig zitten verwijderen..
Er was een jaar lang geinternet (via kabel) zonder virusscan of firewall... Dus dat kun je wel nagaan..
Maar.. met ad-aware, spybot, norton en regcleaner alles verwijderd.. Nog meer tips misschien om ergens nog meer zooi te verwijderen?

K heb dus nu geen virussen meer.. alle trojans weggedumpt... toch bedankt voor het meedenken..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan