Virusmelding!

Status
Niet open voor verdere reacties.

marjojan

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2005
Hi,

Ik heb een melding van F-Secure Anti-Virus:

C:\WINDOWS\ServiceProfiles\NetworkService\AppData\Local\Temp\nwnl.tmp\svchost.exe
,, \hdpu. ,,

Infectie: Gen:Trojan.Heus.mq0@zCrnybpi

Infectie: Rootkit:W32/TDSS.gen!D

Actie: de scanner kan de infectie niet verwijderen.

Kunnen jullie me helpen?

Vriendelijk Bedankt alvast,
Marjolein

virus

Ga eens na of het bestand waar voor jouw heeft, is het bestand nutteloos kan je het gewoon verwijderen. Maar voordat je dat doet moet je wel een herstelpunt aanmaken. Windows maakt zelf ook herstelpunten aan! Kan je anders niet naar een herstelpunt teruggaan van toen dat virus er nog niet was? Dan zou je gelijk van alles af zijn. Je bent enkel de wijzigingen in je programma's kwijt. Maar documenten en bestanden blijven gewoon zoals ze nu zijn.

Gr. Sjon

Ga eens na of het bestand waar voor jouw heeft, is het bestand nutteloos kan je het gewoon verwijderen. Maar voordat je dat doet moet je wel een herstelpunt aanmaken. Windows maakt zelf ook herstelpunten aan! Kan je anders niet naar een herstelpunt teruggaan van toen dat virus er nog niet was? Dan zou je gelijk van alles af zijn. Je bent enkel de wijzigingen in je programma's kwijt. Maar documenten en bestanden blijven gewoon zoals ze nu zijn.

Gr. Sjon

Bedankt voor je reaktie Sjon,

Ik heb als eerste geprobeerd om systeemherstel te doen. Helaas bij geen enkele datum lukte dit. Ook het opzoeken van het virus lukt niet dus ik weet niet waar ik het verwijderen moet. Ik heb het programma Spybot-Search&Destroy gebruikt maar die herkent het niet. SpywareDoctor wel maar dat moet je eerst kopen voor je het kunt verwijderen. Heb je nog andere suggesties?

Groetjes Marjolein

Pfff,

Je laat me nu echt wel denken hoor! Al een ander anti-virusprogramma geprobeerd? Er staat me iets bij de " Hitman Pro " Ook iets met bestanden en virussen en dat soort rotzooi doet. Ga 't even voor je uitzoeken ;)

Hier de link:

http://www.hitmanpro.nl

Laatst bewerkt:
Geen hitmanpro aub .. er zitten teveel overbodige progjes in en trials waar je na 30 dagen niks meer aan heb dat je pc overstuur maakt en meer schade aan kan richten !!
uit eigen ervaring:
2009 heb ik 100 computers met hitmanpro gezien waarvan 60 zeker nog steeds met virus en fouten zat dat door hitmanpro veroorzaakt is

probeer Mbam is :)

KLIK

downloaden, scannen, verwijderen opnieuw opstarten :)
dan de pc weer laten scannen opvirussen of andere dingen met Avast! home Free
ad-aware of Spybot S&D .. persoonlijk gebruik ik geen AVG slechte ervaring mee ongeldige virus waarschuwingen en andere vreemde dingen maar ieder zijn of haar keus :)

Laatst bewerkt:
Op dit moent allemaal hartelijk bedankt. Ik ga morgenoor een weekje met vakantie en ga daarna jullie hints proberen

Bye bye Marjolein

Bedankt

Helaas kon ik na mijn vakantie de computer niet eens meer opstarten en was systeemherstel, terugzetten naar fabrieksinstellingen, mijn enige optie.

Bedankt voor de hulp en tot de volgende keer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan