Virusprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Souly

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2004
Hallo, ik heb sinds kort een probleempje met een virus: C:\Windows\system32\msupdte.exe (Backdoor.Bot) (muisaanwijzer volgt geregeld een bepaald patroon(macro))

Ik krijg hem alleen niet verwijderd. Avast herkent hem geen eens, heeft die wel 1x gedaan en toen heb ik hem verwijderd en sindsdien vindt die hem niet. Malwarebytes blijft hem herkennen. maar heb al verschillende keren geprobeerd te verwijderen. In de log zegt die 'deleted on reboot; maar dit llijkt niet te gebeuren, hij vindt het virus toch weer. Ook geprobeerd in Veilige Modus.
Had ergens gelezen dat het met SDFix, maar die wil niet openen in Veilge Modus(cmd opent en sluit gelijk weer als ik SDFix probeer te openen).
De computer draait op Windows Vista.

Ik hoop dat iemand me kan helpen, bij voorbaat bedankt,

Mvg Souly

Probeer het even met de gratis versie van Superantispyware

Bedankt voor de snelle reactie, ga het daarmee maar eens proberen.

Jammer genoeg vindt die niks, alleen een paar tracking cookies. Nog een keer een scan gedaan en Malwarebytes ook, SuperAntiSpyware vond niks en Malwarebytes vond het bestand/virus weer. Heb ook geprobeerd het bestand handmatig te vinden, maar geen resultaat.

Die vindt ook niks en Malwarebytes nog steeds wel. :confused: Iedergeval bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan