virusscanner gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymiro

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2004
Kan iemand mij een goede virus scanner aanraden . zelf werk ik met Norton Antivirus.

Hier ben ik echter niet meer tevreden mee
Dit omdat ik werk met NAV 2002, want 2004 krijg ik bij mij niet geinstalleerd.

waarom krijg je 2004 niet geinstalleerd?
dat is wel een goede.

Heb je Norton 2002 al verwijderd via configuratiescherm>software en daarna met de verwijder tool van Symantec de restjes verwijderd?

Ja ook dat heb ik geprobeerd.
Dat werkte ook niet.Ik kreeg em wel geintalleerd maar niet geupdate.
Bovendien betreft het een 90 day trialversie die ik bij mijn nieuwe pc kreeg.

Geplaatst door raymiro
Ja ook dat heb ik geprobeerd.
Dat werkte ook niet.Ik kreeg em wel geintalleerd maar niet geupdate.
Dat komt omdat de installatie datum van je trailversie nog aanwezig is.

Ik ben zeer tevreden over Norman.

www.norman.nl

Of Trend Micro is ook goed.

is die pc van packard bell want dan heb je een patch nodig om 2004 te installeren.
ik hoor het nog
die patch is te vinden bij de PBsite

Laatst bewerkt:
Hoi zelf werk ik met Panda Titanium virusscan en bevalt me uitstekend, het zou 1 van de besten moeten zijn alleen hij is nog niet zo bekend.Deze software in samenwerking met Kerio firewall hoef je je geen zorgen te maken over hackers en virussen je pc zit potdicht.

:D

Ron

die pc van packard bell want dan heb je een patch nodig om 2004 te installeren.

Nee pc is uit pc-Prive project geleverd door NEC,
in mei dit jaar.

Laatst bewerkt:
Hoi zelf werk ik met Panda Titanium virusscan en bevalt me uitstekend, het zou 1 van de besten moeten zijn alleen hij is nog niet zo bekend.Deze software in samenwerking met Kerio firewall hoef je je geen zorgen te maken over hackers en virussen je pc zit potdicht.

Kun je mij ook vertellen hoe ik deze verkrijgen kan?

heeft iemand al eens gehoord van \ ervaring met Black Ice?

Zoja, hoe waren de bevindingen?

Je kunt de scanner denk ik wel bij iedere pc winkel kopen de kosten in het eerste jaar zijn maar 14.50

Hoi,

Ik gebruik zelf op zowel del laptop als de desktop de gratis versie van AVG.
Ik heb 'm ook bij diverse andere mensen geinstalleerd, en 't ding doet het perfect.
Je kunt 'm hier halen.

Groet,

Mark.

Hoi

Als antwoord op je vraag wat een goede virusscanner is kan je je aanraden:

Vexira Antivirus.

Ik mag eigenlijk misschien wel geen reclame maken maar deze haalt, tot nu toe, alles uit mijn pc wat vreemd is, zelfs ongewenste toolbars!!!

Het mag misschien een onbekende naam voor je zijn, maar voor mij is ie echt nummer 1.

Voor virussen die vanmorgen uitbraken is binnen 6 uur een update.

Adres voor deze is:

www.centralcommand.com

m vr gr

Geplaatst door raymiro
Dit omdat ik werk met NAV 2002, want 2004 krijg ik bij mij niet geinstalleerd.

Maar weke foutmelding krijg je dan tijdens de installatie? Want dat weten we nog steeds niet.

Geplaatst door raymiro

Kun je mij ook vertellen hoe ik deze verkrijgen kan?

Als je jezelf een IT professional vindt is panda gratis na het invullen van een enquete :) (niet je echte telefoonnummer invullen)

http://www.pandasecurity.com/survey/

Q: Why is Panda Software giving away a $69.95 software value for FREE?

A: Qualified IT professionals or decision makers receive a Free Platinum 7. This offer is for one year only, no automatic renewal and can get multiple seats for home use only through the Panda Club. This successful campaign was launched back in April and is offered nationwide. After researching the trends we’ve found that users who install Panda Antivirus Platinum at home become Panda advocates in the workplace.

Q: How long is this software license valid?

A: You will qualify for free software updates for the life of this program as long as you re-qualify yearly. We reserve the right to limit applications, to change program terms at our sole discretion without notice, and to determine at our sole discretion who should and should not benefit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan