Virusscanner start steeds bij openen Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Berichten
1.768
Elke keer wanneer ik een Word bestand open, start de AVG virusscanner met de melding: ''bezig met verzoek om viruscontrole.....''
Kan ik dat uit zetten?
 
"oor degene die wel graag deze instelling aanpassen openen ze AVG door in het systeemvak (rechtsonderaan in de startbalk) met de rechtermuisknop op het logo van AVG (een vierkant met vier kleuren; zwart, rood, groen en geel) te klikken. Er verschijnt een keuzemenu waaruit je 'Launch AVG Test Center' kiest. Er opent zich een scherm waar je dan op zijn beurt op de knop Scheduler klikt. Je krijgt een lijst met alle geplande acties.

Standaard staan er twee; een test en een update. Selecteer hetgene je wil aanpassen en klik op 'Edit Schedule', onderaan de lijst. Er opent zich een optie scherm waarin je de gepaste opties kan aanpassen. Als je niet meer wil dat hij dagelijkst scant/upgrade vink het eerste vinkje (met tekst 'Periodically start scheduled anti virus test') af. Wil je enkel een andere tijd kiezen dat kan je een andere tijd invullen naast 'Start daily at'." hier zal dus ook een taak van tussenmoeten staan van scan bij openen word (iets wat hier op neer komt). vink die weg, dat is volgens mij de oplossing.
 
Dan blijft over de vraag of TS ,de gratis versie of de Pro(betaalde) gebruikt.

In de gratis zit die optie niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan