virusscanner verwijderen ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanri78

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2001
Hallo,

Heb AVPersonal op de pc staan, maar aangezien die vastloopt heb ik norton er op gezet, die loopt steeds vast op de map AVPersonal en daar in zit alleen de map infected ik krijg die map er niet af heb hem nu uitgesloten met scannen via norton maar ik wil die infected map van AVPersonal verwijderen weet iemand hoe ik dat kan doen???:confused:

Waar staat die map?
Al in VEILIGE MODUS geprobeerd?
AV er wel afgehaald? Kan ik namelijk niet opmaken uit je vraag!

map staat in c/programfiles/AVPersonal heb hem verwijderd het programma alleen de map AVPersonal met daarin de map infected staat er nog op in veilige modus wilde het verwijderen ook niet lukken

Helemaal geen bericht hij blijft verwijderen maar er gebeurd niets

Vaak als je een virusscanner verwijderd krijg je tijdens de deïnstalatie wat hij met de itmes in quarataine moet doen. Wellicht heb je ervoor gekozen deze niet te deleten.

Als je Windows 2000 of XP hebt, kijk dan even via services.msc of er nog een service (of services) van AVpersonal draait (draaien). Zo ja, stop die service(s) dan en verander het opstarttype in "uitgeschakeld". Daarna de map C:\Program Files\AVPersonal verwijderen.

Geplaatst door Raymond Bos
Die zal dan in Veilige modus niet draaien neem ik aan??

Sommige services starten ook in veilige modus op.

Het niet volledig kunnen verwijderen van een antivirusprogramma op 2000 en XP ligt bijna altijd aan het nog draaien van een service, zo leert de ervaring. Vandaar dat dit altijd mijn eerste suggestie is als een antivirusprogramma zich niet goed laat verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan