Virusscanner Windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0663

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2011
Hallo,

Bij Windows 8 is Microsoft Security Essentials standaard geïnstalleerd, is deze virusscanner voldoende, of moet
er nog een betaalde virusscanner bij worden geïnstalleerd?

Alvast bedankt.

niet meer dan 1 virus scanner gebruiken ,meer geeft troubels ,en wat je nu hebt is voldoende en goed

Ik heb nu Norton en Windows Defender (Microsoft Security Essentials) op Windows 8. Microsoft Security Essentials is voorgeïnstalleerd, en Norton ook, door HP.

daar ga je problemen mee krijgen
advies: verwijder norton das troep,met een norton remove tool

in tegendeel, norton is stukken beter als die MSE, maar als ik van jou was zou ik Avast 8 gratis versie installeren en de rest verwijderen ;) want Avast 8 is een van de beste gratis antivirus en zelfs beter dan sommige betalende antivirus programma's!

Norton is beter dan MSE... Wat is eigenlijk NIET beter dan MSE? ;) Avast! 8 is gewoon de beste (wat Spocky al zegt). Windows Defender is een scanner van Windows zelf , en is volgens mij geen onderdeel van MSE.
Ik gebruik zelf G Data Internet Security 2013 , die is ook erg goed , maar dan wel betaald.

:thumb:

Norton is Veel beter dan MSE, Alleen vertraagd Norton je computer enorm. (dit hangt ook af van je componenten), maar indd zoals vanschagen al zij, gebruik er niet twee ze zien mekaar namelijk als virus en werken niet bepaald als een team. Over welke virus scanner nu eigelijk de beste is zijn alle meningen verdeeld, Ik vind dat je zelf de beste virus scanner bent. :thumb:

Oke, maar ik kan in het onderhoudscentrum van Windows 8, zelf bepalen welke virusscanner ingeschakeld is, op dit moment is Norton ingeschakeld, en MSE uitgeschakeld. Dus als ik MSE wil opstarten, krijg ik ook een melding dat als ik MSE wil gebruiken, ik MSE moet inschakelen. En MSE en Windows Defender zijn samengevoegd in Windows 8, want ik kan hem niet downloaden van de Microsoft website, want dan staat er dan ik hem al heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan