virusscanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Castanea

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jul 2003
Waar ken ik een virusscanner downloaden? Wie o wie help mij. Ik moest van een medewerker van chello, mijn virusscanner eraf gooien, maar zou er nu toch wel graag weer een op willen.

je kan er ook 1 kopen ;)

ik weet niet of je een firewall hebt ???

soms kan je van die leuke pakketten krijgen tot je beide met een korting krijgt :thumb:

en anders zoek eens via google :)

succes

Waarom moest je van een medewerker van Chello je virusscanner verwijderen? :eek:

antwoorden virusscanner

Allen bedankt voor de antwoorden, en ik heb nu een virusscanner, ik hoop dat ie goed loopt.
Groetjes allemaal

Geplaatst door Castanea
Waar ken ik een virusscanner downloaden? Wie o wie help mij. Ik moest van een medewerker van chello, mijn virusscanner eraf gooien, maar zou er nu toch wel graag weer een op willen.

Wat is dit nou weer voor iets raars ??
Je moest van Chello je virus scanner eraf gooien?

Zeiden ze dat omdat er een firewall op je virus scanner zit die je geen internet toegang gaf, of was het omdat je geen emails kon ontvangen vanwege je email protection van je virus scanner?
Zo ja, dan moet je niets van Chello aantrekken, want er zitten daar een stelletje onwetende helpdesk medewerkers die de makkelijkste weg nemen door tegen de klanten van Chello te zeggen dat ze maar hun firewall en/of virus scanner moeten verwijderen.

Je moet gewoon weer je virus scanner installeren en mocht je dan problemen krijgen met je virus scanner/en of je firewall, dan helpen wij je wel de problemen oplossen.

Ik vond het ook al zo raar en daarom vroeg ik het ook, hopelijk reageert Castanea nog even.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan