Virusscanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijnands

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2004
Hallo Helpmij'ers.

Ik heb een vraagje: Ik heb hier een P3 staan van ongeveer 4 jaar oud, en daar wil ik een muziekcomputer van maken. Maar omdat ik er niet alleen muziek op ga zetten, maar ook nog een paar vrienden van mij, wil ik er toch graag een virusscanner op hebben.
Nu is mijn vraag: Als ik norton antivirus 2004 installeer, zal deze computer dit dan aankunnen?
En zo ja, is het mogelijk om de virusscanner te updaten via een diskette/cd-rom/mem-stick etc. omdat deze muziekcomputer niet over internet beschikt.
Als deze update methode niet werkt voor NAV2004,
is dit dan wel mogelijk met een andere (het liefst) gratis Virusscanner?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

ja hoor je kan op www.norton.com de virus defenities downloaden ff op USB stick opslaan of op een CDRW ofzo branden in de muziek pc doen en het bestandje daar openen en de pc is up to date ofwel de virus scanner dan.:)

Bedankt, maar heb ik dan alleen de nieuwste virus definities of ook alle definities vanaf de uitgave van norton.
En weet er dan toevallig ook nog iemand of norton te zwaar zal zijn?

Ik hoor heel vaak dat Norton 2004 nogal zwaar is. Misschien id het handiger een oudere versie te gebruiken.

En zijn er geen gratis virusscanners te vinden met deze mogelijkheid? (ik weet dat hier al veel topics zijn over geopend, maar ik heb niet kunnen vinden of zij over de bovengenoemde mogelijkheid beschikken.)

ik gebruik nog norton antivirus 2002 met alle updates.
je kan het beste 2003 non pro nemen als je die hebt.
2004 zou ik niet gaan instaleren.
en als je de updates van www.norton.com download je moet de grootste update bestand downloaden wordt gewoon alles geupdate. :D

Hmm, ja mijn probleem is dat ik alleen norton 2004 in mijn bezit heb. Dus jullie weten ook niet of een gratis scanner deze mogelijk biedt?

Misschien komt er nog wel iemand langs die het wel weet, kijk anders eens op de sites. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze het niet zouden kennen.

Grisoft's Free AVG antivirus kan je updaten door de bestanden te downloaden van de website. Deze kan je daarna verplaatsen via een memory stick o.i.d. naar een andere pc en daar in de AVG map plaatsen. AVG Free opnieuw opstarten en hij ziet de nieuwe anti virus definities en zal die gebruiken.

website: Grisoft
updates: Updates

Succes,
Olav

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan