Virusscanners

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomdevill

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2005
Goedenmiddag,

Wat vinden jullie de beste virus scanner?
Ik weet van mezelf dat norton bagger is :thumb:
Dus wat vinden jullie?

Maak A.U.B een top 5 ofzo

Ai, dit kan een topic worden waarin de meningen behoorlijk uiteen gaan lopen -en waarmee jij dus weinig opschiet-..........

Advies : Google / dan wel "Helpmij" eens wat en trek daaruit je conclusie(s).

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat kapersky ook goed was ja maar ik ga ff op zoek en op google vind je alleen maar troep en niet werkende virusscanners

Ik heb "mijn tijd gehad" door bij de Helpmij "persoonlijke" voorkeuren te promoten, maar ik wil er nog wel het volgende over kwijt:
Slechte virusscanners bestaan niet.

Het onderscheid bestaat mogelijk uit het gebruik van systeembronnen en tests waaruit blijkt hoeveel virussen / wormpjes etc. een scanner weet te arresteren. De ellende bij dit soort rapporten is dat de ene scanner in september 'matig' kan scoren, terwijl diezelfde scanner in november 'goed' kan scoren.

Ik denk dat je je moet laten leiden door 3 dingen:

interface taal
gebruik systeembronnen en last but not least:
prijs.

Maar deze mening / visie zou zo maar door anderen getorpedeerd kunnen worden............... ;)

Laatst bewerkt:
http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/
neem hier eens een kijkje
Ik gebruik bitdefender free (dat is de voorlaatste versie van de bitdefender profesional - antivirus shield)
En als virus shield heb ik etrust maar deze blijkt echt slecht te zijn maar ja hij is een jaar gratis als je via de microsoft site gaat.

Verplaatst. En volgende keer even zoeken op helpmij naar goede of beste virusscanner:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan