Virussen gevonden, kan virusscanner niet meer gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sagopa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 nov 2010
dag iedereen,
Ik krijg op mijn pc de melding van 28 virussen gevonden. En ik kan mijn avg antivirus niet openen. Als ik op openen klik zegt mijn pc dat deze een spyware is (wat eigenlijk niet zo is, ik heb het al meerdere keren gebruiktà.
Wat moet ik doen? Ik kan geen andere anti-virussen instaleren.
help mij!!!

Wel eerst het bestand downloaden en vervolgens het internet eraf halen, uiteraad andersom niet!

Als je niets kunt downloaden of het onmogenlijk is, download dan het bestand op een andere pc en zet het via USB over.

Laatst bewerkt:
Titel aangepast "Dringende vraag!!" zegt niets over je vraag/probleem.

Start je computer op in "Veilige Modus" dit kun je tijdens het opstarten kiezen zodra je op een F* toets drukt, Nu worden de virussen niet ingeladen en opgestart....
laat een scanner als SAS (Super Anti Spyware) of MBAM (Maleware Byte Anti Maleware) scannen en verwijder alle verdachte bestanden...

Ook kun je even kijken bij start > uitvoeren (of de witte balk onderin het startmenu bij vista en seven) > typ: msconfig en klik op het tabblad "Opstarten"
Bekijk welke processen je onbekend voor komen, en waar je van denkt dat deze niet nodig zijn (het kan geen kwaad om teveel processen weg te klikken, updaters etc kun je gerust uit zetten 'vinkje weghalen')
mocht je niet weten wat de processen etc zijn, maak een screenshot en wij helpen je verder:thumb:

succes ermee, :thumb:

Mvg, Remco

Succes :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan