Yamitommie
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 dec 2007
HELP HELP HELP ik zit diep in de problemen. Heel mijn laptop zit vol met virussen. Ik kom niet eens bij mij C en D schijf. Mijn computer ziet geen C of D schijf of mijn documenten, als ik naar start ga dan kan ik niet meer naaar alle programma's en ik zie geen C of D schijf staan!!!!!! de volgende berichten zie ik allemaal verschijnen.
Insecure Internet activity. Threat of virus attack (als ik steeds een internetpagina verder ga krijg ik steeds een nieuwe pagina met dit bericht)
WinSpywareProtect alert (rechts onderin)
en naast de tijd (onder in taakbalk) staat: VIRUS ALERT!
Ultimate Cleaner 2007
Ik krijg windows security alerts
en af en toe verdwijnt ook heel mijn bureablad, met alles, alle pictogrammen, start enz.
Ik denk dat het gedaan is met mijn laptop, hij ziet niet eens de C of D schijf. HELP MIJ AUB ik ben echt ten einde raad
Insecure Internet activity. Threat of virus attack (als ik steeds een internetpagina verder ga krijg ik steeds een nieuwe pagina met dit bericht)
WinSpywareProtect alert (rechts onderin)
en naast de tijd (onder in taakbalk) staat: VIRUS ALERT!
Ultimate Cleaner 2007
Ik krijg windows security alerts
en af en toe verdwijnt ook heel mijn bureablad, met alles, alle pictogrammen, start enz.
Ik denk dat het gedaan is met mijn laptop, hij ziet niet eens de C of D schijf. HELP MIJ AUB ik ben echt ten einde raad
Laatst bewerkt: