[VIRUSSEN]veel virussen op mijn laptop! :'(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yamitommie

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
HELP HELP HELP ik zit diep in de problemen. Heel mijn laptop zit vol met virussen. Ik kom niet eens bij mij C en D schijf. Mijn computer ziet geen C of D schijf of mijn documenten, als ik naar start ga dan kan ik niet meer naaar alle programma's en ik zie geen C of D schijf staan!!!!!! de volgende berichten zie ik allemaal verschijnen.

Insecure Internet activity. Threat of virus attack (als ik steeds een internetpagina verder ga krijg ik steeds een nieuwe pagina met dit bericht)

WinSpywareProtect alert (rechts onderin)

en naast de tijd (onder in taakbalk) staat: VIRUS ALERT!

Ultimate Cleaner 2007

Ik krijg windows security alerts

en af en toe verdwijnt ook heel mijn bureablad, met alles, alle pictogrammen, start enz.

Ik denk dat het gedaan is met mijn laptop, hij ziet niet eens de C of D schijf. HELP MIJ AUB ik ben echt ten einde raad

Laatst bewerkt:
Die printscreens zijn niet nodig hoor.....

Wanneer de problemen zo groot zijn, is het wellicht het beste om gewoon opnieuw te installeren

probeer eens opnieuw windows te instaleren...

kan het niet anders? want ik heb het net al opnieuw geinstalleerd? en oke ik zal het weer doen maar welke programma's zal ik er dan op installeren (tegen de virussen en spyware) dat hij niet meer gek gaat doen?

geen 1 pogramma van die je er nu op hebt staan !!!

gewoon AVG Anti-Virus.. helemaal gratis en werkt voor 100%

AVG Anti-Virus : Download
Ad Aware Anti-Male ware : Download
& het alles in 1 pakket van Hitman Pro...
laat deze hitman pro 1 keer per maand Ongeveer je PC na scannen...
Download

zulllen deze programma's mijn laptop niet belasten, want ik wil niet dat hij super traag gaat werken als ik ermee werk.

en welke van ad aware moet ik downloaden van die site?ze zijn allemaal betaalbaar

zulllen deze programma's mijn laptop niet belasten, want ik wil niet dat hij super traag gaat werken als ik ermee werk.

en welke van ad aware moet ik downloaden van die site?ze zijn allemaal betaalbaar

gewoon een Trial

de normale pogramma's zijn niet belastbaar.. Hirtman 2 Pro wel.. maar die moet je maar een paar uur per maand laten scannen meer niet...

En verwijderen deze programma's de virussen die ze vinden ook wel of scannen ze alleen?

waarom als ik de bestanden wil installeren die jullie mij hebben gegeven het volgende krijg:

ERROR
Some installation files are corrupt
Please download a fresh copy and retry the installation

klopt niet ze zijn compleet veilig .. welk bestand is dat...

en welk pogramma geeft aan dat ze corupt zijn?????

ik heb net windows xp opnieuw geiinstalleerd en omdat ik nog geen internet driver heb heb ik het van mijn pc overgezet op een usb stick en dan geinstalleerd, is dit fout?

welk anti-..... pogramma heb je er nu op ??

welk pogramma geeft nu aan dat je een corupte file hebt ?

ik heb net windows xp opnieuw geiinstalleerd en omdat ik nog geen internet driver heb heb ik het van mijn pc overgezet op een usb stick en dan geinstalleerd, is dit fout?

als je de goede driver maar hebt, dan moet het lukken..

OH NEE HE tijdens het installeren heb ik de F schijf verwijderd en heb ik er een C van gemaakt, en mijn usb stick opent in de F schijf, ligt het hieraan?

Maar dat kan ook weer niet want ik heb hitmanpro wel van mijn usb stick kunnen installeren

instaleer windows met gewoon je harddisk eraan en instaleer alle drivers van internet.. MEER NIET..

als je nog geen internet browser hebt kun je die gewoon via
www.firefox.com instaleren...
daarna USB - sound - etc drivers instaleren... en daarna bovenstaande pogramma's

moet ik dan heeeel windows xp weer opnieuw installeren? is er geen programma om die F schijf te maken zonder xp opnieuw te installeren>?

maar waarom kan ik nu al die bestanden niet installeren?

tijdens de installatie had ik 3 schijfen, F, C, D daarna had ik F verwijderd om C groter te maken, ligt het hieraan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan