Vertaling link 1 van pasja:
Belangrijke Vensters ME/XP het schoonmaken Instructies
De gebruikers die Vensters in werking stellen ME en XP Systeem moeten onbruikbaar maken herstellen om volledig aftasten van besmette systemen toe te staan.
De gebruikers die andere versies van Vensters in werking stellen kunnen met de volgende procedure vastgesteld (s) te werk gaan.
Lopende Micro- van de Tendens Antivirus
Tast uw systeem met Micro- van de Tendens antivirus af en schrap dossiers die als JAVA_BYTEVER worden ontdekt.Ac. Om dit te doen, De Micro- van de tendens klanten moeten het recentste dossier van het viruspatroon downloaden en hun systeem aftasten. Andere gebruikers van Internet kunnen HouseCall gebruiken, de Micro- van de Tendens online virusscanner.
Het toepassen van Flarden
Dit malware exploiteert bekende kwetsbaarheid in Vensters. De download en installeert het moeilijke situatieflard dat door Microsoft wordt geleverd. Onthoud me van het gebruiken van dit product tot het aangewezen flard is geïnstalleerd. De Micro van de tendens adviseert gebruikers om kritieke flarden op versie door verkopers te downloaden.
Link 2:
Het terugstellen van de Homepage van de Ontdekkingsreiziger van Internet en de Pagina van het Onderzoek
Deze procedure herstelt de homepage van de Ontdekkingsreiziger van Internet en de onderzoekspagina aan de standaardmontages.
Sluit alle vensters van de Ontdekkingsreiziger van Internet.
Het open Comité van de Controle. Klik Comité Start>Settings>Control
Dubbelklik het pictogram van de Opties van Internet.
In het venster van de Eigenschappen van Internet, klik het lusje van Programma's.
Klik de knoop van het Web van het Terugstellen van de Montages "...".
Selecteer "terugstellen ook mijn homepage."Klik ja.
Klik O.K..
Veranderend de Uitdrukkelijke Ondertekening van Microsoft Vooruitzichten
Deze procedure herstelt de Uitdrukkelijke ondertekening van Microsoft Vooruitzichten.
Open Microsoft Uitdrukkelijke Vooruitzichten.
Klik op Tools>Options. Klik op het Lusje van de Handtekening.
Als het dossier dat in het de tekstvakje van het Dossier hieronder wordt gekozen aan "s gelijk is.htm "of één of ander ander ongewenst dossier, schrap de ingang in textbox.
Klik O.K..
Extra Vensters ME/XP het schoonmaken Instructies
De gebruikers die Vensters in werking stellen ME en XP Systeem moeten onbruikbaar maken herstellen om volledig aftasten van besmette systemen toe te staan.
De gebruikers die andere versies van Vensters in werking stellen kunnen met de volgende procedurereeksen te werk gaan.
Lopende Micro- van de Tendens Antivirus
Tast uw systeem met Micro- van de Tendens antivirus af en schrap alle dossiers die als JAVA_BYTEVER worden ontdekt.A, JAVA_JJBLACK.C, en JS_FORTNIGHT.B. Om dit te doen, De Micro- van de tendens klanten moeten het recentste patroondossier downloaden en hun systeem aftasten. Andere gebruikers van Internet kunnen HouseCall gebruiken, Micro- van de tendens vrije online virusscanner.
Aanbevelingen
Dit malware exploiteert bekende kwetsbaarheid in Microsoft Virtuele Machine. De Micro van de tendens adviseert dat u bouwstijl 3810 en later van Microsoft VM op Microsoft het Centrum van de Update van Vensters installeert.
Voor informatie en flarden betreffende deze kwetsbaarheid, gelieve te gaan hier.
Van het Micro- van de tendens antivirus en de tevreden-veiligheidsoplossingen aanbiedingen best-van-ras voor uw collectief netwerk, kleine en middelgrote onderneming, mobiele apparaat of huiscPc.
Link 3:
Dit kwaadwillige Java Applet kan van een HTML- Web-pagina worden gedownload.
Het haalt voordeel uit de kwetsbaarheid ByteVerifier unpatched binnen versies van Microsoft Virtuele Machine (VM). Meer informatie over de bovengenoemde kwetsbaarheid is beschikbaar bij de volgende Web-pagina:
Microsoft het Bulletin MS03-011 van de Veiligheid
succes