virussen

Status
Niet open voor verdere reacties.

helena1

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2007
Ik heb nadat ik eerdere berichten gelezeln heb op dit forum een sacan laten uitvoeren door Kaspersky. Heb diverse virussen die allemaal in quarantaine staan. 4 in oude map Norton van 2005 en 2 in AVG. Laatste Trojan horse Genereics.iji. Ik ben een leek. Wat moet ik nu doen? Hoe krijg ik deze verwijderd?

Kunnen die programma's ze niet verwijderen??

je kan ze handmatig verwijderen met het gartis programma unlocker

Ik heb geen mogelijkheden tot verwijderen gezien (behalve door zelf delete te doen). Zoals ik al zei ben ik al blij dat ik zo ver gekomen ben heb weinig verstand van computers. Waar en welk unlock programma moet ik hebben en hoe gebruik je dat?

eerst zou ik ze proberen te verwijderen met je antivirus programma. wat Ton52 zegt.

als dat niet lukt pas handmatig.

En pas als dat niet lukt raad ik je aan om de bestanden met unlocker te verwijderen.

Heb je Norton Anti-virus nu nog geïnstalleerd?
En welk programma heb je van AVG geïnstalleerd?

Nee ik heb geen Norton meer, alleen de map met quarantaine. Ik heb AVG 7.5. In de AVG quarantaine staan 2 Trojans en in de Norton quarantaine een aantal met nummers er achter.

De Norton map kun je in zijn geheel verwijderen, en AVG zal wel een mogelijkheid hebben om de virussen in quarantaine te verwijderen.
Ik gebruik AVG zelf niet, dus ik kan je niet precies vertellen waar, maar ga eens op zoek!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan