Vision Express: groene lijn rechts in beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jelly

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 dec 2005
Ik wil een film branden met Nero Vision Express, maar wanneer ik mijn menu en film bekijk staat er telkens een groene lijn rechts in beeld. Als ik de originele file open (in media player) zie ik niets, gewoon de normale film. Wat is dit voor ding? Brand ik hem mee als ik hem op DVD zet?

Bijlagen

• HPvs.jpg
    HPvs.jpg
    38,1 KB · Weergaven: 50
Laatst bewerkt:
Jelly zei:
Ik wil een film branden met Nero Vision Express, maar wanneer ik mijn menu en film bekijk staat er telkens een groene lijn rechts in beeld. Als ik de originele file open (in media player) zie ik niets, gewoon de normale film. Wat is dit voor ding? Brand ik hem mee als ik hem op DVD zet?
Naar ik kan zien staat de groene lijn buiten de buitenste stippelijntjes en wordt deze dus niet mee gebrand. Verder is het weer vreemd dat daar uberhaubt een groene lijn staat. Dit gebeurt wel eens vaker als de codecs niet goed zijn ofzo.

James :)

Als ik de film als preview in Nero afspeel zie ik de lijn ook, maar daar komt hij dus ook te niet staan als ik hem brand???

Dan zal het op de originele film vast ook zo zijn :(
Heb je Nero al eens terug geïnstalleerd?

James:)

nee niet gedaan, maar de originele file is zonder groene lijn
bij andere films doet Vision express het niet, alleen bij deze.

Laatst bewerkt:
Ik heb Vision Express er ondertussen afgehaald en weer opgezet, maar nogsteeds hetzelfde probleem. Heb ook de naam van de video-file eens verandert (gewoon om te proberen) en dit geeft geen verschil...:confused:

Is een soort of van beveiliging,waar mee ze kunnen zien dat je een gekopieerde versie hebt gemaakt(om te Pesten)

Aha, dat vind ik misselijk... maarja

Weet iemand toevallig nog andere goede freeware om videos (ook .avi) mee op DVD te zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan