"visited links"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eric_Barry

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2002
Wie kan mij helpen.....

Via internet-opties had ik altijd ingesteld dat bezochte links rood gekleurd moesten worden. Zonder aantoonbare reden doet internet explorer dat nu opeens niet meer, ondanks dat de instelling nog steeds hetzelfde staat. Wie weet wat dat is.....

Daarnaast is het zo dat internet-opties in de engelse taal staat terwijl mijn internet explorer nederlands is. Misschien dat iemand daar ook een oplossing voor weet.

Alvast onzettende bedankt
Eric

Hoi Eric,

Heb je een patch of update in de verkeerde taal geinstalleerd?

Regards,

Pieter

.

Ik denk van wel maar dat is al enkele maanden geleden en weet zelfs niet meer welke update dat is geweest.

Ik heb geprobeerd internet explorer opnieuw te installeren maar dan zegt explorer dat ik de nieuwste versie al heb.

Eric

Geplaatst door Eric_Barry
Wie kan mij helpen.....

Via internet-opties had ik altijd ingesteld dat bezochte links rood gekleurd moesten worden. Zonder aantoonbare reden doet internet explorer dat nu opeens niet meer, ondanks dat de instelling nog steeds hetzelfde staat. Wie weet wat dat is.....

Daarnaast is het zo dat internet-opties in de engelse taal staat terwijl mijn internet explorer nederlands is. Misschien dat iemand daar ook een oplossing voor weet.

Alvast onzettende bedankt
Eric

IE maakt de visited links rood als dit niet zelf aangegeven is door websites. Veel websites werken tegenwoordig met CSS, waarin wel ingesteld kan worden welke kleur een visited link moet krijgen.

Maar bijvoorbeeld op breekpunt.nl deed ie het altijd wel en nu opeens niet meer.

Trouwens hij doet het nergens meer...

Eric

En wat zie je in de broncode van breekpunt.nl:

<link rel="stylesheet" type="text/css" href="/shared/css/main.css">

Die doen dus ook met CSS...

maar het kan toch niet zo zijn dat van vandaag op morgen alle sites opeens dat css hebben want nogmaals welke link ik ook waar dan ook aanklik nergens veranderd internet explorer meer de kleur.

Eric

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan