Vista 64-bit bestellen na 32-bit al te hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenju

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2001
Berichten
796
Ik heb via moduslink een Vista-DVD (home Premium) besteld nav een notebook die ik had gekocht met XP erop. Twee weken geleden heb ik dan eindelijk de Vista-upgrade erbij gehad. Welnu, bij de Ultimate-editie, zijn de 32-bit en de 64-bit DVD's altijd gebundeld. Bij de overige versies is dat niet zo, kennelijk. Nu vroeg ik me af of er op een andere manier aan die 64-bit DVD te komen is. Via de MS site kwam ik tot hier, maar als ik mijn productcode invul, wordt me verteld dat ik alternatieve media moet bestellen. Ergens wel logisch, want de productcode die ik heb, werkt natuurlijk ook op de 64-bit versies. Maar alternatieve media heeft betreffng op de DVD zelf (zou ìk zeggen althans). Ik kan moeilijk een andere versie van Vista gaan bestellen, als ik alleen maar een productcode voor Home Premium heb.
Iemand hier ervaring mee, cq. een oplossing voor hoe ik alsnog een 64-bit-editie van Vista Home Premium kan bemachtigen? Via bittorrent heb ik nog geen Nederlandse 64-bit versies gevonden.
 
Als mijn info correct is, dan kun je voor een 20 of 25 euro bij Microsoft terecht. Informeer morgen maar even.
 
Dat had ik inderdaad ook gevonden. Maar dat heb ik er dus niet voor over, principieel al niet, omdat het alleen maar de administratieve kosten en verzendkosten betreft. Voorlopig heb ik het toch niet nodig, dus wellicht dat er met de tijd een torrent beschikbaar komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan