Vista 64bit opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Berichten
1.327
Hoe kan ik mijn PC formateren, de cd zit in het toestel maar bij opstarten detecteerd de pc het niet ?
 
Dat is bij elke laptop anders. Soms met de Del toets, soms met F2, soms met F10.

Maar tijdens het opstarten van de laptop wordt het heel even getoond; iets van enter.... for setup
 
ok

Wanneer ik mijn PC in veilige modus start met internet werkt alles prima, er is blijkbaar een probleem dat alles vastloopt bij gewoon opstarten, is er soms een functie dat ik de PC kan herstellen via de CD zonder alles te moeten formateren ?
 
Opstarten vanaf de windows cd en kiezen voor herstellen, maar dan moet toch echt eerst de bios opstart volgorde goed staan
 
ok

Ik ben in het bios, nu zie ik :

EEN MAIN scherm en een EXIT heel weinig opties waar moet ik klikken dat de vista cd automatisch kan opstarten ,???

Vraagje, wanneer ik de PC opstart en kies als opstarten ''actieve directory reset" via de F8 toest menu dan start hij ok op , wel in veilige modus zwart scherm en werken alle functies, zou ik een virus hebben of iets anders
 
Laatst bewerkt:
ok

prima is gelukt, nu nog een vraagje ik heb een optie 1 reparen van vista, als ik dat aanklik gebeurd er niks , is het de veronderstelling dat je dan de PC gewoon terug opstart want ik zie geen next knop na de mogelijke opties ???

Hoe herstel je het systeem dan ??? want na opstarten doet hij ook niks ...
 
Met andere woorden: de PC start nu op vanaf de Vista DVD .

Met pijltjestoetsen en Enter zou je de Herstelfunctie moeten kunnen starten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan