vista 64bit vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

JorritdeJong

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2008
Berichten
56
hallo,

kan ik op mijn computer waar voorheen Vista 32Bit op stond herinstalleren met een Vista 64Bit versie van home premium, en is mijn licentiecode daar ook geldig op?

Jorrit
 
Jou licentie code werkt alleen met jou (OEM) versie 32bits
je kan je huidige code niet gebruiken op 64Bits....
 
PC uit de winkel? Het schijnt dat je bij Microsoft om een 64 bits versie kan vragen, omdat je een 64 bits processor hebt. Je hoeft dan alleen de verzendkosten te betalen, maar hoe dat met alles zit weet ik niet. Misschien eens even naar Microsoft bellen?
 
PC uit de winkel? Het schijnt dat je bij Microsoft om een 64 bits versie kan vragen, omdat je een 64 bits processor hebt. Je hoeft dan alleen de verzendkosten te betalen, maar hoe dat met alles zit weet ik niet. Misschien eens even naar Microsoft bellen?

Correct.
Je hoeft dus niet dubbel te betalen.

Of het met OEM ook zo werkt is me niet helemaal duidelijk: in principe zegt Microsoft dat de gebruiker de keus heeft om 32/64 te kiezen maar dan moet er wel voor -een- versie betaald zijn.
 
Net de PC Active gelezen, met een stuk over 32 vs. 64. Daar stond dat je als je MS belt voor 9,95 een 64 bits DVD kan krijgen die met dezelfde key werkt. Inclusief verzendkosten, dus voor een tientje ben je helemaal klaar!:) Overigens, heb je wel 64 bits drivers?
 
Net de PC Active gelezen, met een stuk over 32 vs. 64. Daar stond dat je als je MS belt voor 9,95 een 64 bits DVD kan krijgen die met dezelfde key werkt. Inclusief verzendkosten, dus voor een tientje ben je helemaal klaar!:) Overigens, heb je wel 64 bits drivers?

die 64 bits drivers zijn tog ook gewoon te downloaden bij nVidia enz?
 
nVidia heeft zeker x64 drivers, en de meeste andere hardwarefabrikanten hebben ze ook wel. Alleen de goedkopere merken als Sweex en Trust hebben het meestal niet.
 
nVidia heeft drivers ja ;):).

Wat verkoopt Sweex dan dat x64 drivers nodig heeft? Camera's misschien..
 
Als je een 64 bits processor hebt is het mogelijk om hier vista 64 bits op te zetten , maar je licentie code is niet geldig voor de 64 bit versie.

De versie die jij zal hebben is een oem versie en is daarom alleen geldig op een vista 32 bit versie .

Groetjes Thabomb
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan