haha, er zijn altijd methodes om windows in te komen zonder paswoord.
Hier heb je alvast 1 manier:
Het betreft een aantal bestanden die je op een USB stick of op een CD/DVD moet branden. Het mag niet in een map staan, dus alle bestanden moeten op de voorgrond gebrand worden of op je USB gezet worden.
CD/DVD bootable branden met bijvoorbeeld NERO.
USB stick: zit een Lees Mij Eerst!.doc bestand bij, die je beter eerst moet lezen. Heb hem even vertaald voor je.
In de BIOS moet je wel instellen dat je opstart vanaf een USB stick (als het mogelijk is) of CD. Dit is niet moeilijk om in te stellen, ben je niet bekend met je BIOS kan het wel even zoeken zijn voor je. Je BIOS inkomen kan door middel van DEL of F1. Dit verschilt per moederbord. Als je het ingesteld hebt, even opslaan en dan start je pc opnieuw op.
Je kan je paswoord veranderen zonder het oude wachtwoord te weten.
Dit programma is voor Vista, maar ook voor XP en andere versies van windows.
Kom je er echt niet uit, wees niet bang om een berichtje neer te zetten. Ik wens je alvast veel succes. Het werkt 100 procent!
Met vriendelijke groet,
ps: kom je eindelijk je windows weer in. Ga dan naar Start: Instellingen: Configuratiescherm: User Account and Family Safety: Add or Remove User Accounts.
Dan of je Gast account instellen, of wachtwoord verwijderen van je huidige gebruiker, of extra gebruiker aanmaken met windows administrator rechten. Zodat je voortaan op een normale manier je windows weer kan herstellen.
http://rapidshare.com/files/140389820/Reset_Windows_Paswoord.rar
Dit is de link.
Even kopieren en plakken in je windows internet explorer adresbalk en op enter drukken om te starten. Deze staat op me eigen serverruimte, dus doet het altijd. Succes nogmaals.
ps: niet om aan te vallen, maar vraag voortaan hier maar wat je wilt weten, dan dat je die vriend nog wat vraagt. Aangezien het je dan geld gaat kosten terwijl andere opties nog niet eens overwogen zijn.
Als je je windows weer in bent, dan gelijk even een backup maken van je systeem zodat eventuele softwarematige schade altijd te herstellen is. Kijk even je productcode na als je op deze computer met je rechtermuisknop klikt en dan op eigenschappen, dan staat er onderin je productcode. Download windows vista van de windows website en je kan hem installeren met die code.