Vista activatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zwozwedra

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2007
Hello, allemaal

Heb Vista Ultimate geïnstalleerd en geactiveerd, en ik zit al in de soep. Ik zou Vista willen opnieuw installeren, doch met de bestaande activatiegegevens. Waar kan ik die ergens vinden, of is dit niet mogelijk? Ik installeer op exact dezelfde configuratie.

Alvast bedankt

Jan

Hoi,

Misschien wordt iemand hier op een spoortje gezet door mijn reactie (zie bijlage).

Onder Vista komen deze bestandjes echter niet voor.
Wellicht kan het ook onder Vista wel op een vergelijkbare manier, maar hebben die bestandjes een andere naam.

Bijlagen

Voor alle duidelijkheid, ik heb eerst mijn Vista geactiveerd met de key-code, dan, na 30 dagen, moest ik wel activeren via het net. Het is nu net deze "activatie" die ik wil bakcuppen, alvorens over te gaan tot een her-install.

Harry,

Jou oplossing lijkt me niet geschikt in mijn geval, daar er sprake is van "this will only work with manufacturer installed Vista installations.".

Ommeren,

Ik heb inderdaad gezocht naar het besand Wpa.dbl in Vista, doch ik vind het niet terug, dus , terug naar af.

Het is niet mijn bedoeling een "crack" te installeren, doch mijn legale versie zo eenvoudig mogelijk (en zondr verlies van een eventuele extra sleutel) te herinstalleren. Nog iemand ideeën? Steeds welkom.

Jan

Gewoon via Microsoft acitveren, gezien je dezelfde pc gebruik moet dat geen problemen opleveren. Eventueel telefonisch activeren, als het via het internet niet wil.

Gewoon opnieuw instaleren met dezelfde key code die je bij deze hebt gebruikt..
na het instaleren probeer hem te activeren. lukt dit niet moet je even doen via telefoon en dan netjes uitleggen ja vanwege reinstall moet ik hem opnieuw activeren etc....

Groetjesss

Bedankt allemaal voor de reactries, 'k zal het eerst via internet proberen en dan eventueel via telefoon

Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan