Vista automatische Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tatjana1988

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2008
Hoi,

Mijn windows update werkt niet. Hij geeft aan dat er een onbekende fout is en heeft de code 80244019.
Ik heb al veel rond gekeken op sites enzo maar niks werkte.

Please somebody can you help me?

Alvast bedankt

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WindowsUpdate\AU]

HKEY_LOCAL_MACHINE
\SOFTWARE
\Policies
\Microsoft
\Windows
\WindowsUpdate
\AU

Kan het vinden tot windows update. Dat staat er niet meer tussen en kom niet verder daardoor.

Andere optie?

Hoi,

Als die waarde er niet bij staat, maak die dword-waarde dan eens aan UseWUServer en geef hem de waard 0 (nul)

Hoi,

Heb je ook nog geprobeerd wat onder aan die link staat?

I’ve seen a lot of of our users did not find this resolving the problem. One other thing I would suggest in Windows Vista is to stop or disable the “winHTTP Web Proxy Auto Discovery Service”

WinHTTP implements the client HTTP stack and provides developers with a Win32 API and COM Automation component for sending HTTP requests and receiving responses. In addition, WinHTTP provides support for auto-discovering a proxy configuration via its implementation of the Web Proxy Auto-Discovery (WPAD) protocol.

To stop the service

1. Click Start - Search for Services.msc and press enter.

2. In the right-pane, scroll down to the “winHTTP Web Proxy Auto Discovery Service“. Right-click and select “stop”.

3. Now, start Windows update and check if that helps.

Hij stond al uit en heb al via andere vragen van andere andere dingen ook al stop gezet.
Helaas werkt het nog niet.

Ook niet geholpen. Wel dingen verwijderd maar windows update doet het nog niet:confused:

weer een verhaal apart maar ik kan niet dowloaden bij microsoft. Op één of andere manier doet hij het niet. "de pagina kan niet worden weergegeven" ofzo iets.

Nog meer ideeën?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan