Vista Backup

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zal1man

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
Berichten
2
Beste,

In Vista Ultimate zit een optie om een vollegdige Backup van je systeem te maken.
Omdat ik toch wilde kijekn hoe en wat heb ik geprobeerd om een volledig backup te maken.
Helaas krijg ik alleen een optie om een backup weg te schrijven naar een DVD of een externe harde schijf.
Omdat ik twee harde schijven in mijn PC heb zitten vond ik het best vreemd dat ik geen backup naar mijn tweede harde schijf kon wegschrijven.
Nu blijkt dat bij een volledige backup ook je harde tweede hardeschijf wordt meegeneomen.
Kan dat ergens uitgezet worden?
Ik wil alleen backup van mijn C schijf
 
Beste,

In Vista Ultimate zit een optie om een vollegdige Backup van je systeem te maken.
Omdat ik toch wilde kijekn hoe en wat heb ik geprobeerd om een volledig backup te maken.
Helaas krijg ik alleen een optie om een backup weg te schrijven naar een DVD of een externe harde schijf.
Omdat ik twee harde schijven in mijn PC heb zitten vond ik het best vreemd dat ik geen backup naar mijn tweede harde schijf kon wegschrijven.
Nu blijkt dat bij een volledige backup ook je harde tweede hardeschijf wordt meegeneomen.
Kan dat ergens uitgezet worden?
Ik wil alleen backup van mijn C schijf

betrouwbaarste is nog altijd norton ghost... vind ik:confused:
 
Probeer dit eens:
Ga naar deze computer, en open de eigenschappen van de C:\-schijf. Ga naar het 2e tabblad en selecteer hier BACKUP.
 
Ja dat is ook mogelijk maar dan maak je alleen backup van de bestanden. Dit is dan geen full backup. je zou ergens toch moeten kunnen aangeven dat D niet meegenomen mag worden in de Full System Backup?
 
Een FULL system backup is een FULL system backup.. Ik ben nog niet zo bekend met Vista's backup functie maar ik kan mij voorstellen dat het is zoals met alle ingebouwde zaken van Microsoft, de basis is er, wil je uitgebreidere functies moet je een ander (betaald) pakket nemen.
Ik zal er nog eens naar kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan