Vista belet bijna kopieen te verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Berichten
524
beste lezers,

Een probleempje, wel behoorlijk vervelend. Heb Vista op m ijn laptop en een bende overbodige kopieen. Gebruik AcuteFinder voor het verwijderen hiervan - goed programma overigens, gebruik hem op de PC. Bij het verwijderen van de kopieen geeft Vista telkens aan dat er toestemming vereist is om de functie kopieen verwijderen doorgang te laten vinden. Heb al het vinkje bij de beveiliging weggehaald, maar het probleem blijft bestaan. heel vreemd. Er moet toch een methode bestaan om die vervelende meldingen weg te laten blijven?
Wie kan mij helpen....

bedankt,

Marc
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie. Ben de enige gebruiker dus dat is geen probleem, anders zou het niet kunnen. Vreemd dat een PC-herstelboer (waar ik voor een technische kwestie was) me dat niet heeft verteld. Enfin, zal je gebruiksaanwijzing uitvoeren.

Marc
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Harry,

Had het over de 'computerboer' en niet over iets wat daarop rijmt. enig respect voor deze beroepsgroep is er nog wel bij mij over.

Deze uitleg is best wel duidelijker dan de voorgaand verkregen informatie. Momenteel is mijn laptop nog ter 'reparatie' bestanden moeten worden hervonden, maar binnenkort kan ik de instructies uitvoeren.

Marc
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan