Vista bestand iconen weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaico

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2006
Berichten
320
hallo,.

ik heb Style Xp gedownload op Vista (en weer verwijdert want werkte natuurlijk niet goed :eek:), maar nu ben ik mijn map - icoon kwijt (overal). Als ik dan bij eigenschapen kijk, krijg ik het icoontje van de prullenbak te zien, maar het icoontje is hetzelfde voor als hij niet weet welk icoontje erbij hoort. (bijlagen: voorbeeld). dit is heel irritant, vooral in het menu start. (bijlagen: start).

ik heb al geprobeerd om het Vista Thema erweer op te zetten, en dat is ook gelukt, maar de bestanden blijven dit icoon aanhouden. en via eigenschappen icoon veranderen werkt ooko niet :confused::confused::confused:.

hoe los ik dit weer op??

mvg,
kaico
 

Bijlagen

  • voorbeeld.jpg
    voorbeeld.jpg
    2,8 KB · Weergaven: 35
  • start.jpg
    start.jpg
    41,9 KB · Weergaven: 31
misschien heb je wat aan dit tooltje waar je zelf je pictogrammmen mee instelt.
ook kan een systeemherstel naar een datum vlka voor je sytle xp installeerde helpen.
mvg leo
 
systeemherstel, hoe doe ik dat? en dat icoontjes programma heb ik niks aan, het gaat hier namelijk over Vista, en dat programma gaat tot XP
 
ja stom sorry, Werkt misschein evengoed, maar beter gewoon niet doen.
Systeemherstel vindt je door te rechtsklikken op computer (bureaublad)
> eigenschappen > systeem beveiliging > systeemherstel
mvg leo
 
als ik dit doe, komt er bij mij niet systeembeveiliging te staan.
 
links naast het scherm bij taken, vierde link van boven?
mvg leo
 
Of anders: Start>alle programma's>bureau-accessoires>systeemwerkset>systeemherstel:thumb:
 
Of anders: Start>alle programma's>bureau-accessoires>systeemwerkset>systeemherstel:thumb:

Ja zo kan het ook.Op de een of andere manier dacht ik dat dit bij Vista niet meer kon maar wel dus:rolleyes:
mvg leo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan